Gratulerer med ny sykkel! :=D>Benny skrev:Etter mye leting og synsing på hva slags sykkel jeg skulle kjøpe meg har jeg endelig bestemt meg. Jeg har kjøpt meg en brukt Suzuki GSF 600 Bandit. Dette blir noe annet enn Shadowen jeg hadde i fjorHar selvfølgelig ikke prøvekjørt den men regner med at den er grei! Den sto på vinterlagring hos forhandler og han hadde bare godord å si om sykkelen. Håper jeg har gjort et godt kjøp. Kjenner det kribler litt nå. Jeg er vldig klar for å kjøre sykkel igjen
GrattisBenny skrev:Etter mye leting og synsing på hva slags sykkel jeg skulle kjøpe meg har jeg endelig bestemt meg. Jeg har kjøpt meg en brukt Suzuki GSF 600 Bandit. Dette blir noe annet enn Shadowen jeg hadde i fjorHar selvfølgelig ikke prøvekjørt den men regner med at den er grei! Den sto på vinterlagring hos forhandler og han hadde bare godord å si om sykkelen. Håper jeg har gjort et godt kjøp. Kjenner det kribler litt nå. Jeg er vldig klar for å kjøre sykkel igjen
Hvis den er på finn.no, tror jeg jeg vet hvilken det er.Benny skrev:Det er en 1999 modell som har gått 21000. Nye dekk. nytt kjede og drev. Sykkelen var strøken. Skal legge ut bilder når jeg har signert papirene. Skjer i kveld