:[-o< :[-o< :[-o<Godtvoksen skrev:Ikke skyld på meg eller været, det var da du som bragte inn politikk, de "udugelige sosialistene" og Frp på banen..Duville skrev:
Er det snøen som har tatt på i dag?Dette er politikk og hvis du kan finne ett parti uten det du kaller svada så er du god.
Og du har helt rett, og det var jo det som var hele poenget mitt, du finner ikke et parti - det være seg sosialistisk eller borgerlig som setter veiutbygging som sin prioriterte sak nr. 1
![]()
Begge sider konkurrerer om å være best på skole og eldreomsorg, og alt annet som skrives i programmene er jo bare festtale og svada som jeg viste deg eksempel på ved å kopiere inn hva Frp skriver konkret om veinettet/veiutbygging...

Vi er ALLE enige om at bedre veier ville redusert ulykkestallen DRAMATISK.
Bedre jernbane ville hjulpet også ved på den måten å få hvertfall noe færre biler & vogntog på veiene.
Men er det realistisk å få vesentlig bedre veier i løpet av 1-2-5...10 år? Uansett hvilket parti som styrer landet? Nix!
Det det er snakk om er å sette ned farten fra 80 til 70 ( osv) på rundt 40-50 mil i hele Norge!! Statistikken viser ( uansett hva vi synes ) at det kan reddet opp til 10 liv pr år!!