Yamaha Dragstar 1100 var min første mc, men etter at eg var så dom og prøvde en FJ1200 så låg Star`n på finn dagen etter

Ville ha en sportslig(ikkje RR) mc som en kunne slenge på bagasje og tuffe nedover kontinente med. Honda VFR800 var det som var planen å kjøpe men etter endel timer googling,sørfing på finn og forum lesing så vart det i 2009 kjøpt inn en strøken 1999 model Triumph Sprint ST 955i med kun 10500km på telleren!?
Eg bur i sogn og fjordane og her er det plenty med svingete,smale,berg og dalbane liknades veier og her trivest Triumphen forferdelig godt. Motoren er den som eg liker aller best, en rekke tre`r på 110hk og 100nm med godt drag i fra 2000odm så en slipper en heil bråte med giring og jaging av turtal, knapp sving så pusher eg i styret, legger den fint inn i svinge i 4gir og når eg ser utgangen av svingen så er det berre å vri litt på rulla så volà oppat i fart og klar til å angripe neste sving som er like framfor

Triumphen er ingen baneracer ei heller en touring sykkel alà goldwing men den kombinera sport og touring på en måte som er perfekt for meg,vil seie at 70% av kjøringen består av dagstura i og rundt heimtraktene og 30% på weekend turer og ferie turer.
Ja og så har en lyden fra triplen til triumph, den er berre

Så kvifor selger eg den perfekte mc etter kun to sesonger? Huff ja det var det der med drømen då

Har altid likt Honda XX1100 Blakbird men då eg såg ZZR1400 i bike juni 2006(har bladet liggandes) så har den vore en av drøme mc`n mine og no når eg har muligheten til å eige en drøm så kan en vel ikkje la den gå? En Astin Martin DBS får eg no aldri råd til