I år kan sendingene streames i HD, samt at ved å kjøpe season-pass får man tilgang på tidligere løp helt fra tidlig 90-tall. Har abbonert på dette i 2 sesonger tidligere, og for meg er dette den definitive yndlingskanal

Kjekt å vite Globe, da vet jeg hvor vi skal se MotoGPGlobe skrev:Kjempetips...dette visste jeg ikke, her blir det abo. HD-Streaming...
Globe skrev:Dere er velkommen...ANYTIME!
Joda, skulle nok fått det til sånn reint praktisk, men siden jeg ikke har pc og tv i samme etasje, hadde blitt en lang kabel og mye styr...Dimzum skrev:Banditmannen: Å koble pc til tv er ikke noe problem...gjort på to minutter. Men, har du viasat motor er du jo inndekt! :)
Good point....kabler gjennom flere etasjer er jo litt overkillBanditmannen skrev:Joda, skulle nok fått det til sånn reint praktisk, men siden jeg ikke har pc og tv i samme etasje, hadde blitt en lang kabel og mye styr...Dimzum skrev:Banditmannen: Å koble pc til tv er ikke noe problem...gjort på to minutter. Men, har du viasat motor er du jo inndekt! :)![]()
Stoner blir nok den skumleste utfordreren til Lorenzo. Leste et eller annet sted, at han skrøyt voldsomt av Hondaen, og hvor smooth den var. Han kunne kjøre svinglinjer han ikke klarte med Ducati.
Og det at han var blant de aller rakeste, med en gang etter overgangen fra Ducati, det er sterkt!
Spørs med psyken has bare, der er jo Lorenzo helt rå...
Hvilken distributør har du? De fleste har da Eurosport i "grunnpakka", og de sender superbike!XRing skrev:Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.
Ikke for min del; jeg har en borettslagsavtale med Altibox, og der inngår ikke EuroSport. Den gjorde det i begynnelsen, men ble byttet ut mot noe fotballjalla. Skal jeg få Eurosport må jeg abbonnere på en megapakke med ting i tillegg jeg overhodet ikke er interessert i, så da nøyer jeg meg med Viasat.Banditmannen skrev:Hvilken distributør har du? De fleste har da Eurosport i "grunnpakka", og de sender superbike!XRing skrev:Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.
Veldig irriterende med disse pakkene man MÅ bestille for å få EN kanal man ønsker!XRing skrev:Ikke for min del; jeg har en borettslagsavtale med Altibox, og der inngår ikke EuroSport. Den gjorde det i begynnelsen, men ble byttet ut mot noe fotballjalla. Skal jeg få Eurosport må jeg abbonnere på en megapakke med ting i tillegg jeg overhodet ikke er interessert i, så da nøyer jeg meg med Viasat.Banditmannen skrev:Hvilken distributør har du? De fleste har da Eurosport i "grunnpakka", og de sender superbike!XRing skrev:Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.
Nemlignemlig! Det var rett før det ikke gikk gjennom her om året, usikker på hva som stoppet det. Sikkert noen som følte seg truet av prisoppgang, men jeg form min del ville vært fornøyd med å betale mer per kanal, og heller ha færre kanaler og kun de jeg faktisk ønsker å se på...Banditmannen skrev:Veldig irriterende med disse pakkene man MÅ bestille for å få EN kanal man ønsker!![]()
Hvor blir det av det frie kanalvalget?