Moto-GP

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Moto-GP

Legg inn av Dimzum »

....er like om hjørnet nå. Noen flere som gleder seg? Må nesten tipse de som ikke har kanaler som sender om http://www.motogp.com" onclick="window.open(this.href);return false;

I år kan sendingene streames i HD, samt at ved å kjøpe season-pass får man tilgang på tidligere løp helt fra tidlig 90-tall. Har abbonert på dette i 2 sesonger tidligere, og for meg er dette den definitive yndlingskanal :thumleft
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Brukeravatar
XRing
Innlegg: 279
Registrert: 13 feb 2011, 19:57
Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Sted: Bergen

Re: Moto-GP

Legg inn av XRing »

Gleder meg som en unge!

Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.

Og enda mer beklagelig er at man kjøpe dette som en pakke sammen med masse annet uinteressant søppel, som 3-4 fotballkanaler :notlistening , hockey og fanden og hans oldemor. Jeg vil ha fritt kanalvalg...
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Moto-GP

Legg inn av Globe »

Kjempetips...dette visste jeg ikke, her blir det abo. HD-Streaming...

Bilde

Brukeravatar
Steinkastar
Innlegg: 315
Registrert: 15 feb 2011, 20:49
Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Sted: Oslo

Re: Moto-GP

Legg inn av Steinkastar »

Gleder meg :thumleft
Veritas Aequitas

LUHG

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Moto-GP

Legg inn av SheDevil »

Globe skrev:Kjempetips...dette visste jeg ikke, her blir det abo. HD-Streaming...

Bilde
Kjekt å vite Globe, da vet jeg hvor vi skal se MotoGP :prf
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Moto-GP

Legg inn av Globe »

Dere er velkommen...ANYTIME! ;e

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Moto-GP

Legg inn av SheDevil »

Globe skrev:Dere er velkommen...ANYTIME! ;e
;e
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Moto-GP

Legg inn av Banditmannen »

Detta blir stas! \:D/
Har ikke vurdert streaming egentlig, for mye styr med å få det inn på tv(eller?)
Kjøpe Viasat/TV1000 pakka, som er eneste alternativ når man har Canal Digital.
Kosta 222 pr./mnd, men det er det verdt!

Første treninga begynner i morra! :bananas
Er nok Rossi fan, om en ikke fanatisk...
Har trua på at han kan få skikk på både Ducatien og sin egen kropp i løpet av sesongen, men er redd det blir i seineste laget i år.
Kanskje en og annen seier, i beste fall...

Kommer nok til å stå mellom Lorenzo, Pedrosa og Stoner, med Dovi og Spies som outsidere.

Men neste år, da tror jeg "gamle" Vale er tilbake på topp! :thumleft

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: Moto-GP

Legg inn av Dimzum »

Banditmannen: Å koble pc til tv er ikke noe problem...gjort på to minutter. Men, har du viasat motor er du jo inndekt! :)

Kvaliteten på high def motogp.com er super, og med Hd i år blir det nok helt kanon. 100 EUR er helt ok synes jeg. Får jo med tidstreninger qual etc etc + kjempeflinke kommentatorer...

Mht hvem som vinner.......selv om jeg heier på gamle gode Doktorn tror jeg Pedrosa og Stoner blir vrien å komme utenom. Er også spent på hva Toni Elias kan få til i gromklassen. I Moto2 -kanskje den mest underholdende klassen- tror jeg på Scott Redding.

Et tips til: Hvis dere abbonerer på motogp.com og ikke kan se løpene live er det kjekt med denne linken - så får dere sett løpene uten at resultatene synes :) : http://www.motogp.com/en/videos-nospoiler" onclick="window.open(this.href);return false;
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Moto-GP

Legg inn av Banditmannen »

Dimzum skrev:Banditmannen: Å koble pc til tv er ikke noe problem...gjort på to minutter. Men, har du viasat motor er du jo inndekt! :)
Joda, skulle nok fått det til sånn reint praktisk, men siden jeg ikke har pc og tv i samme etasje, hadde blitt en lang kabel og mye styr... :D

Stoner blir nok den skumleste utfordreren til Lorenzo. Leste et eller annet sted, at han skrøyt voldsomt av Hondaen, og hvor smooth den var. Han kunne kjøre svinglinjer han ikke klarte med Ducati.
Og det at han var blant de aller rakeste, med en gang etter overgangen fra Ducati, det er sterkt! :notworthy:
Spørs med psyken has bare, der er jo Lorenzo helt rå...

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: Moto-GP

Legg inn av Dimzum »

Banditmannen skrev:
Dimzum skrev:Banditmannen: Å koble pc til tv er ikke noe problem...gjort på to minutter. Men, har du viasat motor er du jo inndekt! :)
Joda, skulle nok fått det til sånn reint praktisk, men siden jeg ikke har pc og tv i samme etasje, hadde blitt en lang kabel og mye styr... :D

Stoner blir nok den skumleste utfordreren til Lorenzo. Leste et eller annet sted, at han skrøyt voldsomt av Hondaen, og hvor smooth den var. Han kunne kjøre svinglinjer han ikke klarte med Ducati.
Og det at han var blant de aller rakeste, med en gang etter overgangen fra Ducati, det er sterkt! :notworthy:
Spørs med psyken has bare, der er jo Lorenzo helt rå...
Good point....kabler gjennom flere etasjer er jo litt overkill :thumleft
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Moto-GP

Legg inn av Banditmannen »

XRing skrev:Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.
Hvilken distributør har du? De fleste har da Eurosport i "grunnpakka", og de sender superbike! \:D/

Brukeravatar
XRing
Innlegg: 279
Registrert: 13 feb 2011, 19:57
Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Sted: Bergen

Re: Moto-GP

Legg inn av XRing »

Banditmannen skrev:
XRing skrev:Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.
Hvilken distributør har du? De fleste har da Eurosport i "grunnpakka", og de sender superbike! \:D/
Ikke for min del; jeg har en borettslagsavtale med Altibox, og der inngår ikke EuroSport. Den gjorde det i begynnelsen, men ble byttet ut mot noe fotballjalla. Skal jeg få Eurosport må jeg abbonnere på en megapakke med ting i tillegg jeg overhodet ikke er interessert i, så da nøyer jeg meg med Viasat.
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Moto-GP

Legg inn av Banditmannen »

XRing skrev:
Banditmannen skrev:
XRing skrev:Jeg gikk hen og og abbonnerte på Viasat Motor; da får en masse annet godis som Isle of Man, WRC, Formel1 osv. Dessverre ikke Superbike - det hadde vært noe.
Hvilken distributør har du? De fleste har da Eurosport i "grunnpakka", og de sender superbike! \:D/
Ikke for min del; jeg har en borettslagsavtale med Altibox, og der inngår ikke EuroSport. Den gjorde det i begynnelsen, men ble byttet ut mot noe fotballjalla. Skal jeg få Eurosport må jeg abbonnere på en megapakke med ting i tillegg jeg overhodet ikke er interessert i, så da nøyer jeg meg med Viasat.
Veldig irriterende med disse pakkene man MÅ bestille for å få EN kanal man ønsker! ](*,)
Hvor blir det av det frie kanalvalget? :scratch

Brukeravatar
XRing
Innlegg: 279
Registrert: 13 feb 2011, 19:57
Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Sted: Bergen

Re: Moto-GP

Legg inn av XRing »

Banditmannen skrev:Veldig irriterende med disse pakkene man MÅ bestille for å få EN kanal man ønsker! ](*,)
Hvor blir det av det frie kanalvalget? :scratch
Nemlignemlig! Det var rett før det ikke gikk gjennom her om året, usikker på hva som stoppet det. Sikkert noen som følte seg truet av prisoppgang, men jeg form min del ville vært fornøyd med å betale mer per kanal, og heller ha færre kanaler og kun de jeg faktisk ønsker å se på...

Men tilbake til topic: Hvordan ser vi for oss MotoGP-sesongen? Starten blir mindre interessant, spør du meg, når Honda dominerer så totalt som de gjør for tiden. (En titt på forumbildet mitt vil gi et hint om hvem jeg holder med ;-);) ). Derimot er jeg svært spent på opphentingen fra Yamaha og Ducati etterhvert som de får skikk på syklene sine og Rossi får tilbake skuldermuskulaturen.

Jeg får ikke tid til å se på før i morgen kveld, men da er jeg booket, ferdig arbeid!
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes

Svar