Var da mye triveligere da det smeltet pga sol og varme .. Dette regnet kan jeg klare meg uten altsåGlobe skrev:Her i Trøndelagen er det relaitvt mildt og striregn i dag.... så nå smeltes det snø/is..og vaskes veier

Var da mye triveligere da det smeltet pga sol og varme .. Dette regnet kan jeg klare meg uten altsåGlobe skrev:Her i Trøndelagen er det relaitvt mildt og striregn i dag.... så nå smeltes det snø/is..og vaskes veier
Sesongen ER da i gang!rogg skrev:Veiene må vaskes, greit å få det samtidig som snyen smelter. Så slipper man den biten når sesongen er i gang
For min del, er ikke sesongen i gang endaTBI81 skrev:Sesongen ER da i gang!rogg skrev:Veiene må vaskes, greit å få det samtidig som snyen smelter. Så slipper man den biten når sesongen er i gang
Men joa, helt enig der egentlig. Bare greit å få vasket veiene for støv og salt :-)
Du kommer aldri i værden til å klare å vente til midten av april!Svolp skrev:Fikk da prøvd sykkelen i 10km fra havnen og opp til jobb her om dagen![]()
Her blir den uansett stående innendørs til midten av april siden Rogaland fylke prøver og komme i guinness rekordbok når det gjelder salting av veier.
Den som venter, venter på noe bra
Hører det hele veien altsåDexter skrev:Du kommer aldri i værden til å klare å vente til midten av april!Svolp skrev:Fikk da prøvd sykkelen i 10km fra havnen og opp til jobb her om dagen![]()
Her blir den uansett stående innendørs til midten av april siden Rogaland fylke prøver og komme i guinness rekordbok når det gjelder salting av veier.
Den som venter, venter på noe bra
Deilig å se at snøen smelter bort og et underlag kommer frem uten snø og is
Vises, som i å selges?Onsløv skrev:Igår tok jeg og pakka ut beistet.
Jaggu åpenbarte det et syn iblandet skrekk og gru.
Måtte frem med vaskebøtta og gnikke og gnu.
Fortsatt var jeg ikke fornøyd, burde hatt en runde til, samt en god dæsj poleringsmiddel.
Men idag skal den vises, og dermed blir sesongstart idag............
Globe skrev:Må bare få sagt hvor utrolig flott det er å våkne til en dag som starter med å vise frem snøtunge trær og da et hvitt tykt teppe over det hele, utenfor. VIrkelig, ordentlig, absolutt flott å våkne til og man kan ikke annet enn å glede seg stort over hvor pent det er, det er så lyst og rent der ute atte.....lizzom...![]()
![]()
Sesongstart??...Yeah....right....