Var da mye triveligere da det smeltet pga sol og varme .. Dette regnet kan jeg klare meg uten altsåGlobe skrev:Her i Trøndelagen er det relaitvt mildt og striregn i dag.... så nå smeltes det snø/is..og vaskes veier

Var da mye triveligere da det smeltet pga sol og varme .. Dette regnet kan jeg klare meg uten altsåGlobe skrev:Her i Trøndelagen er det relaitvt mildt og striregn i dag.... så nå smeltes det snø/is..og vaskes veier
Sesongen ER da i gang!rogg skrev:Veiene må vaskes, greit å få det samtidig som snyen smelter. Så slipper man den biten når sesongen er i gang
For min del, er ikke sesongen i gang endaTBI81 skrev:Sesongen ER da i gang!rogg skrev:Veiene må vaskes, greit å få det samtidig som snyen smelter. Så slipper man den biten når sesongen er i gang
Men joa, helt enig der egentlig. Bare greit å få vasket veiene for støv og salt :-)
Du kommer aldri i værden til å klare å vente til midten av april!Svolp skrev:Fikk da prøvd sykkelen i 10km fra havnen og opp til jobb her om dagen![]()
Her blir den uansett stående innendørs til midten av april siden Rogaland fylke prøver og komme i guinness rekordbok når det gjelder salting av veier.
Den som venter, venter på noe bra
Hører det hele veien altsåDexter skrev:Du kommer aldri i værden til å klare å vente til midten av april!Svolp skrev:Fikk da prøvd sykkelen i 10km fra havnen og opp til jobb her om dagen![]()
Her blir den uansett stående innendørs til midten av april siden Rogaland fylke prøver og komme i guinness rekordbok når det gjelder salting av veier.
Den som venter, venter på noe bra
Svolp skrev: Setter meg her og nå datoen lørdag 16.april, blir den tatt ut før kan dere gjerne gi meg "told you so" preken
Godtvoksen skrev:Svolp skrev: Setter meg her og nå datoen lørdag 16.april, blir den tatt ut før kan dere gjerne gi meg "told you so" preken
Og ellers har du det bra...![]()
![]()
Jeg starter sesongen i dag, og sørger selvsagt for å få spylt av veisaltet med hageslange etter hver tur....![]()
Deilig å se at snøen smelter bort og et underlag kommer frem uten snø og isAJ skrev:Våren nærmere seg bråfort her også, gitt![]()
Omtrent 20 grader i sola og snøsmeltinga pågår for fullt!![]()