Enig,Globe skrev:Grattis med sesongstart. :=D>
Dine tekstuelle "bilder" dekker ikke behovet for en lydtest via video og bilder av sykkel med bl.a. ny sal

Enig,Globe skrev:Grattis med sesongstart. :=D>
Dine tekstuelle "bilder" dekker ikke behovet for en lydtest via video og bilder av sykkel med bl.a. ny sal
Du får nå sagt det GlobeGlobe skrev:Ser unektelig veldig bra ut dette GV! :=D>
Registrerer at Silkesvarten velger å ikke se på fotografen, men fremstår med et lengselsfult blikk nedover den grusdekkede veienEt bilde sier mer enn tusen ord
Helt enig!VFRdama skrev:Du får nå sagt det GlobeGlobe skrev:Ser unektelig veldig bra ut dette GV! :=D>
Registrerer at Silkesvarten velger å ikke se på fotografen, men fremstår med et lengselsfult blikk nedover den grusdekkede veienEt bilde sier mer enn tusen ord
Hva er en turtleneck?Crinos skrev:
GV: Den ryggstøtten til sjåføren. Ser behagelig ut, men hvordan er den med turtleneck?
Crinos skrev:Turtleneck... vet ikke om det er riktig ord for det, men slik ryggskinne og nyrebelte..
Slik som den greia på ryggen her: http://bikersunion-4x.wbs.cz/dainese_gl ... evo_07.jpg
Eller var det blush for at du ikke bruker? :)
Godtvoksen skrev:Crinos skrev:Turtleneck... vet ikke om det er riktig ord for det, men slik ryggskinne og nyrebelte..
Slik som den greia på ryggen her: http://bikersunion-4x.wbs.cz/dainese_gl ... evo_07.jpg
Eller var det blush for at du ikke bruker? :)
Jeg har ryggskinne (kjente ikke til navnet "Turtleneck"), men hvis du lover å ikke sladre til Globe - så kan jeg betro deg i all hemmelighet at jeg enda ikke vendt meg til å bruke den...
Globe skrev:
hmmmm.... og hvordan er det på hjelmfronten nå da GV...har du oppgradert??....til dere BEGGE!!
Så ut som en nydelig tur det der... Sitter og sliter meg litt i håret her...Godtvoksen skrev:Har hatt en herlig ettermiddagtur her i nærområder på 83,5 km ....nå er MC-sesongen virkelig igang..
Crinos skrev:[ I tillegg har jeg fremdeles ca 40-50 CM med hardpakket snø/is i innkjørselen min.
...
HAHAA.. Nja.. Har vell igjen for at jeg ikke har kjøpt meg snøfreser...Kawasaki skrev:Crinos skrev:[ I tillegg har jeg fremdeles ca 40-50 CM med hardpakket snø/is i innkjørselen min.
...
Nå har du igjen for at du ikke måka skikkelig tidligere i vinter