Om det e noe trøst, så e itj det den eneste plassenGodtvoksen skrev:Her snøøøør det store hvite laken.....

Om det e noe trøst, så e itj det den eneste plassenGodtvoksen skrev:Her snøøøør det store hvite laken.....
Hehe... ypperlig! Da får du en god telefon med andre ord!Godtvoksen skrev:iPhone, hva er det? I alle fall ikke noe jeg som har en sønn som jobber i Google kjøper...
Var det mycket grus och/eller telehiv på 44'an?Godtvoksen skrev:I dag hadde jeg nok en nydelig tur og helt uten stopp på 145 km her i nærområdet. Det ble faktisk litt kaldt på beina....
Det var mindre telehiv en hva jeg hadde forventet. Noe grus enkelte steder som gjorde at jeg kjørte veldig forsiktig...rerell skrev:Var det mycket grus och/eller telehiv på 44'an?Godtvoksen skrev:I dag hadde jeg nok en nydelig tur og helt uten stopp på 145 km her i nærområdet. Det ble faktisk litt kaldt på beina....
VFRdama skrev:Om det e noe trøst, så e itj det den eneste plassenGodtvoksen skrev:Her snøøøør det store hvite laken.....
Toscana?Crinos skrev:Tror jeg flytter til Caribbien snart...
Tenkte nå mer på den ordentlige karibbien :) type St.Kitts, Martinique, Barbados, St.Thomas eller noen av de andre fantastiske øyene der borte..tagesk skrev:Toscana?Crinos skrev:Tror jeg flytter til Caribbien snart...
[TaSK]