Har nylig kjøpt meg sykkel igjen etter en del år uten, Vulkan 1500 93 mod.
Har min "gamle" hjelm, men skal kjøpe meg ny og bedre og det er da spørsmålet kommer, hvilken??
Ønsker en åpningshjelm og vil gjerne høre litt av deres erfaringer. :=D>
Helt klart at du ikke hører på heavy metaldolarek69 skrev:Aldri åpningshjelm. Det er for tungt for lange reiser, forstår jeg ikke hvorfor folk kjøper det :)
Heilt enig, ta 2 timer for dagen med gjerne Panter e.l og øvCrinos skrev:Helt klart at du ikke hører på heavy metaldolarek69 skrev:Aldri åpningshjelm. Det er for tungt for lange reiser, forstår jeg ikke hvorfor folk kjøper det :)Det får man skikkelig med nakke muskler av... Hehe..
dolarek69 skrev:Aldri åpningshjelm. Det er for tungt for lange reiser, forstår jeg ikke hvorfor folk kjøper det :)
Det hjelper om man har måttet bite tenna sammen og gå på med krum hals gjennom livet også.Crinos skrev:Helt klart at du ikke hører på heavy metaldolarek69 skrev:Aldri åpningshjelm. Det er for tungt for lange reiser, forstår jeg ikke hvorfor folk kjøper det :)Det får man skikkelig med nakke muskler av... Hehe.. Sorry, kunne ikke dy meg.
Joda, åpningshjelmer veier noe mer, men har aldri testet dem lenge nok til at de har vert plagsomt tunge.
Min Shuberth C3 veier 1495 gram, ifølge den digitale kjøkkenvekta. Oppgitt vekt er 1550g(+/-50g)dolarek69 skrev:Aldri åpningshjelm. Det er for tungt for lange reiser, forstår jeg ikke hvorfor folk kjøper det :)
Synes nu fruen skal få en like bra hjelm som deg/meg, vi e jo glad i demCrinos skrev:Litt ute av sammenheng men, hvordan er åpningshjelmene til Biltema?
De er jo rimelige, og jeg er skeptisk..
Har vurdert en slik en til kjerringa for de gangene hun skal sitte på.