Takk for svar

Om man går inn på linken, så hadde jeg det batteriet som er til venstre fra før men dette var 3-4 år gammelt, så tror det var ferdig med sine gode dager desverre. Men hadde aldri noen problem med det før forrige ukejanos skrev:Ta mål av batterikassen, så kjøper du deg det største batteriet du får plass til. 8 Amp synes jeg høres pinglete ut. Har selv 10 amp- men skal øke når nytt skal handles.
Lykke til.
Edit: ser ut til at de 8 amp dine stemmer..Link til skikkelig kvalitets batteri:
http://www.exidesearch.com/WebForms/Bat ... Make=Honda" onclick="window.open(this.href);return false;
Er lukket batteri, så tror det har fått seg en knekk. Ettersom sykkelen lader ved drift, og da jeg var jeg innom biltema i går for å reklamere på det kom han frem til at det var litt dårlig ladet. Hvordan kan det ha seg når sykkelen min lader ved drift sa jeg? Nei det viste han ikke.. Men han ville ikke refundere det siden jeg ikke har kvittering. Greit nok sa jeg, ser deg i morgen og da med kvittering (som jeg forøvrig nettopp printet utmekkern skrev:har biltema smf batteri i CBR`n og det funker bra.måtte kinne LENGE i våres før det startet.
Alltid når en kjøper batteri skal det sjekkes hvilespenning og last.
lukkede batterier som har stått ubrukt en ukjent periode i butikk kan ha fåt en knekk.
Joda, går frem over :-) Er ferdig å feilsøke for å se om jeg har brudd ett sted og det har jeg ikke, mister heller ikke spenning over natten, og med det nye batteriet jeg kjøpte, så ligger spenningsnivået på 13,5v og oppover på tomgangskjøring. Så ser ikke ut til at jeg har store problemene :-) snakket med ett par verksted og de lo alle da jeg sa at jeg kjøpte et Biltema batteri for å teste, og tok det inn til testing; resultatene viste at det ikke tok i mot not ladning - noe som forklarer hvorfor det bare klarte å dra i gang sykkelen ett par ganger.. Så etter å ha satt inn nytt batteri (husker ikke i farta hva det heter) så har sykkelen gått helt som normalt. Starter hver gang etter lange og korte turer, samtidig som at da jeg var ute å kjørte på onsdag, så hadde jeg 12,57 (tror eg) før kjøring, kjørte så 7-8 mil og endte kjøring med 13,11Snikkeren skrev:Hvordan går det i feilsøkingen her da?
Ser du skriver at den varierer fra 12,5V-14,8V under drift. Optimalt sett burde den ligge rundt 14V under drift hele tiden. Høres for meg ut som du har problemer med regulatoren.
Har du fått testet med et annet batteri?