Øyer og Farmertreffet.

Har sett meg ut et par treff senere også................

Etter Prøysen fritt:Nå blir det Brumunddøl på Farmertreffet,skund dekk og skund dekk,
ta tur dekk gebisset og bli med og sløss (

Vart ittno sløssing,selvsagt...Men irriterende at jeg ikke fant Max-Tron,så tilogmed en med likedan hatt som han har på profilen sin !!Intruder skrev:Tro det eller ei,nå har pessimisten sala opp Intruder og setter i morgen kursen mot
Øyer og Farmertreffet.![]()
Har sett meg ut et par treff senere også................![]()
![]()
Etter Prøysen fritt:Nå blir det Brumunddøl på Farmertreffet,skund dekk og skund dekk,
ta tur dekk gebisset og bli med og sløss () neida,ta det easy !!
Intruder skrev: Fikk hilsen fra deg via mann og kone i Ryk & Reis.
Nei,har mer enn nok med kona vel........Standardløsningen er best,en eventuell avvikende tanke kunne være to koner...jhn skrev:Intruder skrev: Fikk hilsen fra deg via mann og kone i Ryk & Reis.Men har du både mann og kone, du da?
![]()
Nesten samme avstand som mellom Brumunddal - Larvik....Intruder skrev:I dag kjørte jeg Brumunddal-Minnesund-Lygnasæter-Gjøvik-Mjøsbrua og hjem,en runde
på omlag 210 km.Kjørte minst mulig på hovedveiene,å ligge der og rakle i ensformigheta
er ikke helt min greie...![]()
På ukjente mindre veier blir ikke farten så stor,men har jeg det gørtravelt blir jeg nok
heller hjemme.:-)
Håper alle har hatt en fin helg med OK turer...
Ser avstanden er omtrent den samme,er i tankesmia og tør ikke på langt nær si noe hverken fra eller til.....Godtvoksen skrev:Nesten samme avstand som mellom Brumunddal - Larvik....Intruder skrev:I dag kjørte jeg Brumunddal-Minnesund-Lygnasæter-Gjøvik-Mjøsbrua og hjem,en runde
på omlag 210 km.Kjørte minst mulig på hovedveiene,å ligge der og rakle i ensformigheta
er ikke helt min greie...![]()
På ukjente mindre veier blir ikke farten så stor,men har jeg det gørtravelt blir jeg nok
heller hjemme.:-)
Håper alle har hatt en fin helg med OK turer...
I gamle dar gikk en storbonde langs en sti og møtte en husmann,---Jeg går ikke av veien for en narr,sa bonden---Men det gjør jeg,sa husmannen.Desmo skrev:I Norge er det mange idioter, og jeg treffer mange av dem ute på veiene.
Husmannsvesenet er borte, men bøndene tror de fremdeles har spesielle rettigheter på veien. Jeg tenker på traktorer med all verdens finurlig redskap bak som skaper køer. Og om høsten i skuronna. Da er det treskere og kjempetilhengere med tonnevis av korn som skal til kornsiloen. Blir lett køer av sånt.Intruder skrev:I gamle dar gikk en storbonde langs en sti og møtte en husmann,---Jeg går ikke av veien for en narr,sa bonden---Men det gjør jeg,sa husmannen.Desmo skrev:I Norge er det mange idioter, og jeg treffer mange av dem ute på veiene.![]()
... og ikke minst grus og jord i vegbanen etter traktorhjula - gjerne helt uten forvarsel i svinger...Desmo skrev:Husmannsvesenet er borte, men bøndene tror de fremdeles har spesielle rettigheter på veien. Jeg tenker på traktorer med all verdens finurlig redskap bak som skaper køer. Og om høsten i skuronna. Da er det treskere og kjempetilhengere med tonnevis av korn som skal til kornsiloen. Blir lett køer av sånt.Intruder skrev:I gamle dar gikk en storbonde langs en sti og møtte en husmann,---Jeg går ikke av veien for en narr,sa bonden---Men det gjør jeg,sa husmannen.Desmo skrev:I Norge er det mange idioter, og jeg treffer mange av dem ute på veiene.![]()