Horna vokste ut igjennom hjelmen da jeg var ute en runde med denne grønne herligheta i går

Makan til redskap skal man leite lenge etter....!!!

Hadde ikke hatt noe imot en sånn i garasjen

Dette med hastigheten til sjølve Gamle Erik'en er jeg ikke så sikker på siden han begynner å bli rektig gammal...Bimma skrev:KAWASAKI ZX-10R - GÅR SOM SATAN SELV![]()
![]()
Jepp, bestiller en grønn satan så snart lotto-gevinsten er i havn i morgen!AJ skrev: Blir vel en sånn en på deg nå, da![]()
Jeg kunne faktisk ha bytta ut viftereima med kjede dersom jeg hadde fått den grønne djevelen på kjøpetArcticTiger skrev:Ja det der er nok andre båller enn Vifte-reim sykkern![]()
Hadde ikke hatt noe imot det monsteret der Svolp!Elolz skrev:EnigSvolp skrev:Ser fornuften har tatt overhånd... Omsider !
Kjøp nå den S**** Kawasakien daMå si jeg føler meg litt flau nå, jeg var på kawasaki roadshow, men turde faktisk ikke å kjøre det monsteret der
Med tanke på at jeg kun har kjørt slappe 600 touringsykler og 250'en min, tror jeg likevel det var det kloke valget, selv om det var veldig vanskelig der og da!
Får vel heller vente til jeg har fått meg ZX6R og litt erfaring med den før jeg tar sjansen på det nydelige monsteret der
svimeslåtten skrev:Men du har jo ikke GARASJE .....
Parallell twin er bra sakerJalmar skrev:Ingenting er som en ny Kawasaki vettu Bimma![]()
Men den kan være sort og burgunderrød, ha fullt koffertsett og paralelltvinn![]()
Ikke møkkete nok enda. Må nok noen 1000 kilometre til på grus og i søla...Bimma skrev: Jalmar, jeg observerer at den nye kawasakien din allerede er møkketeHmmmmm.......
Krever sin mann og tar unødig lang tid i tillegg...Jalmar skrev: Vasking av sykler er oppskrytt.
Bimma skrev:Og du ser kjempefornøyd ut med tingenes tilstand..! Det er jo ingen bombe!![]()