Nei, de kneggerGlobe skrev:for menn fniser jo ikke!!

Men på ingen måte ondsinnet

Bra du fikk deg en tur på sykker'n i kveld tross det som skjedde, synes jeg

Nei, de kneggerGlobe skrev:for menn fniser jo ikke!!
Hehe. Ja, kanskje det. Har du kommet ned på jorda igjen etter turen til ACR? Det er vel ikke mulig å kjøre sammen med deg/dere nå lengre?Globe skrev:Takk Dexter. Det er sjeldent jeg har ønske om å være en annen enn den jeg er, men jeg TROR det hadde hjulpet å være deg akkurat i det sammenstøtet skjedde; kroppsdel og tank
Bilder, njææ, sykkelen blei ikke skadet, så bilder av den e ikke behøvelig, såret stolthet går ikke an å fotografere, og det som blei skadet, det vil vi vel ikke ha bilde av, vil vi vel?Godtvoksen skrev:Du har glemt å dokumentere med bildet av sykkelen....![]()
Fy Terje! Nå var du stygg - neste gang kan det være deg, og du klarer nok ikke noe supermanntak..
Jo'a...Globe skrev:Ja det med Rogg og bilder er noe for seg. Jeg vet han nok har med seg kamera, men det er litt typisk han å lage en årskavalkade i løpet av vinteren, hvor vi får se hvor han har værtNoe ala denne "kavalkaden"
Va'kke mye å se der, gitt...Globe skrev:Sitter med litt videoredigering...startet med denne lille insidenten..som vil prege Shedevils hverdag en tid fremover....![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=0Io0iuIPH4w[/video]