Blir mere og mere glad i sykkelen. Idag var jeg og fruen ute på en tur med både masse svinger, motorvei, opp og nedover bakker, grusvei, asfalt vei, ny asfaltert vei... Ja rett og slett alt har vi kjørt på idag. Og sykkelen går like bra over alt =)
Tok desverre ikke med kamera idag, fordi vi skulle egentlig bare en liten tur ut og fylle bensin, osv. Men endte opp med en laaang tur.. Litt kjipt å ikke kjøre sammens med andre sykler, men vi hadde det gøy alene også vi..

Så nå blir det vel bare å slappe av resten av kvelden, skulle vel ha sjekket bakhjulet endag også jeg, synes det står litt på skrå enda. Men merker ikke noe som helst på sykkelen, så alt for galt kan det vel ikke være..
Forresten, dere som har tdm her inne, har dere vært borte i en sånn slags "klikke/kneppe" lyd? Skjønner ikke hva lyden kommer ifra, men hører den stadig når vi f.eks kjører i dumper, kjører på litt høyt gir, med alt for lavt turtall, og hører den til og med når jeg har stoppet sykkelen, og idet jeg setter den over på sidestøtten.. Kan prøve å filme og legge ut lyden her så dere hører endag... Ikke så høy lyd, men har lagt merke til den, og den irriterer meg, hehe. Hadde jo sykkelen på service, og de fant ikke ut hva det var, men var ikke noe farlig sa de, var bare en irritasjons lyd sa han fyren på yamaha verkstedet... Hvis han skulle finne ut nærmere hva det var så måtte han ta av bakdekket osv..
Men tenkte å kanskje høre med dere her om forslag til hva det kunne være, evt om noen har opplevd det selv??
Lyden er veldig plagsom og irriterende spesielt når jeg kjører på alt for høyt gir, og med alt for lavt turtall, (feil girer litt) da får jeg ille den klakke/kneppe lyden.. Kan neppe være noe med motoren, ettersom jeg får samme lyd når jeg vipper sykkelen over på støtten..