Guttungene er nok en mere korrekt måte å si det på

Håper at det ordner seg for slik at du får tak i utstyr til han

Vi med Honda holder oss til originallyden.Duville skrev:HM..... Den orginale TDM lyden må være bare ræv------- siden den må revidereres på dette viset..... ikke mye TDM igjen når dere er ute på tur.....
Synes jeg var godt sagt, jaSnikkeren skrev:Der tar du nok feil. Er bare potensialet i TDM'en som kommer frem.![]()
Det blir jo som å kjøpe seg en forsterker, og så får du med noen crappy satelitthøyttalere på kjøptet. Det er jo ikke forsterkeren det er noe feil med. Da skifter du høyttalerne for å få frem potensialet i forsterkeren.
Snikkeren skrev:Snakket akkurat med ene naboen etter at jeg hadde vasket Gliset.
Naboen: -Fått deg nye potter no?
Jeg: -Ja, så du hører det altså?![]()
Naboen: -Ja, det var ikke vanskelig å høre.
Jeg: -Jeg prøver å la motoren gå minst mulig, og triller bare stort sett der jeg kan.
Naboen: -Det går så fint atte. Det er jo bare godlyd likevel.![]()
Hva de andre naboene synes vet jeg ikke enda, men ingen har klaget så langt. Får se hvordan det blir når skolen begynner igjen, og jeg starter opp ti på 7 hver morgen.
Hvis du opplever at sykker'n har jevn og fin gange uten rykk og napp på turtall under 3-4000 rpm på lavgir, er det neppe nødvendig med luftfilter moddingen. Men hvis du opplever det motsatte, at TDM'en går noe ujevnt med rykk og napp på lavgir i nevnte turtallsområde, vil du helt sikekrt merke forskjell.Snikkeren skrev:Da holder jeg på å skifte luftfilteret til et K&N filter på sykkelen.
I den forbindelse så lurer jeg på å gjennomføre den populære luftfilterboksmod'en: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=AIR" onclick="window.open(this.href);return false;
Har egentlig ikke følt noe stort behov for det enda, men det kan jo være at jeg merker stor forskjell etter det er gjort.![]()
Men så er spørsmålet: Vil det gå utover garantien hvis jeg utfører den mod'en?