Det var enkelte tenkt enn gjort så jeg droppet den operasjonen. For å få det til skikkelig må skruehullene i skjermene utvides og det har jeg ikke lyst til å gjøre...

Jeg skaffet meg derimot sju nye avstandsskiver og fikk disse gratis fra den lokal MECA butikken. Dette er plastskiver man bruker når man fester reg.numre på biler. Disse skivene passer akkurat til TDM'en:

Jeg har byttet ut de sorte plastskruene som fester skjermen med noen som er mer solide. Dermed kan jeg dra til litt mer ut fare for at skruene ryker. Gjengene er selvfølgelig også mer solide på erstatningsskruene.
Så et jeg gjorede i dag var å ta av skjermen, legge på plass disse plastskivene og skru på plass igjen.
Dette gjør at hele skjermen heves noen millimeter fra underlaget, dvs. lyktekåpen - se bildene nedenfor:

Resultatet ble at vindpresset ble lavere mot kroppen. Treffer meg omtrent midt i brystet med denne løsningen. Mindre press mot hjelm/hode, men fortsatt ikke kvitt all turbulens men likevel jevnere luftstrøm og færre og ikke fullt så harde og plutselige luftslag som tidligere.
Eter å ha prøvd dette gikk jeg tilbake til løsningen med å kun heve senterskruen nederst på skjermen. Synes fortsatt at dette er den beste løsningen.