Tusen takk for alle gratulasjoner!
Har ikke tid, nei det er joggu meg sant. I går kjørte jeg tanken tom, og måtte vri over på reserveløsninga

Ble godt og vel 250km totalt!
Oppkjøringa, vel, jeg trodde jeg bomma på litt diverse. Klart, når man har oppkjøring er det vanlig å være litt nervøs, jeg klarte knapt å feste intercom-systemet som sensor kom med
Uansett, først ut var å trekke kort, og jeg fikk i oppgave å ta sikkerhetskontroll av kulelager foran. Det var tilogmed slakk i den på kjøreskolesykkelen.. Deretter daglig kontroll med sjekk av blinklys, lys, dekktrykk og slikt.
Alle øvelsene skal kjøres gjennom to ganger, og krypkjøring var førstemann ut. Mistet litt balansen første gang og satte en fot nedi, men fullførte resten av runden bra, andre runde gikk feilfritt
Etterpå var det venstresving i minimum 30km/t, noe som gikk bra, samme med nedbremsing i sving.
Sensor lurte faktisk på om jeg hadde tatt nedbremsing i sving-øvelsen to ganger, noe jeg faktisk hadde gjort.. Eller
Nedbremsing og unnamanøver gikk helt supert.
Så var det ut å kjøre! Runden var på ca en halvtime, og foregikk her: (forresten en veldig morsom vei å kjøre!)
Hensmoen-Elvetangveien (Campingplass) og tilbake.
Det som overrasket meg mest var faktisk at vi ikke var innom byen i det hele tatt. Null niks bykjøring. Men så vil kanskje vi motorsyklister holde oss mest på landeveien..
På tur tilbake gjennom noen krappe svinger hadde jeg fra før av lagt merke til oljesøl i en av svingene, noe jeg nevnte for sensor over intercom'en før svingen på tur tilbake. Pluss i boka :-)
Ellers på oppsummeringen av turen sa jeg at jeg følte jeg bommet litt på noen tangeringspunkt, og at jeg ikke holdt helt jevn fart. Samme også med en bru der det var innsnevring og anbefalt fart til 30km/t, så holdt jeg 30 helt slavisk, det var ingen trafikk og jeg kunne nok kjørt litt fortere, men sensor sa ikke noe spesielt på det. På det meste av veien var det 80, så det var bare å vri godt på holka da
Da vi kom tilbake på Statens Vegvesen, så var det tid for oppsummering. Sensor skrev i den grønne lappen til slutt at "Trafikksikkerheten føles greit ivaretatt!"
OK på alle andre punkter unntatt "Kjøregård" hvor det stod "Fint". Vet ikke helt hva sensor legger i forskjell på OK og Fint, men pokker heller, jeg bestod!