](./images/smilies/grrr.gif)
Blir siste tur på en stund dette ettersom fokus må skiftes fra MC til familie noen dager - men kan jo sikkert være greit å opparbeide litt abstinenser også...

Uansett en liten runde Hyggen-Klokkarstua-Sætre-Åros-Slemmestad-Heggedal-Røyken ble det.
Nedover langs Grimsrudveien ca her var det en stor flokk svaner som beitet, eller duppet får man si med hodet ned og baken til værs... dvs helt til jeg gikk nærmere for å ta foto, da begynte alle å svømme bort...

[album]2416[/album][album]2417[/album]
Da jeg skulle kjøre videre stoppet en bil ved siden av og spurte meg et eller annet... måtte slå av motor og koble ut mp3-spilleren før jeg hørte hva han ville (effektive de ER6i ørepluggene). En ungdom lurte på hvor Holmsbu var... så sa at det var bare å følge veien - rett fram i rundkjøring og følge skilt ned til Holmsbu etterhvert. Fantastisk - ungdom i BMW uten GPS

Så noen hester beite på et jorde fra Kokkarstua mot Sætre, så tenkte det kunne bli et motiv
[album]2418[/album]
Hmm, det ble kanskje litt for "søtt" med alle revebjellene...
Jernhestene vi kjører har iallefall et visst åndelig fellesskap med hesten

Egentlig litt behagelig å kjøre sånn i kveldinga når det ikke er så kjempevarmt.
Tok også en liten stopp ved Mørkvann og så at noen søppelsekker som jeg tipset kommunen om ifjor fortsatt lå i krattet der... hvis det ikke var nye da... Synd folk dumper i naturen og ikke tar seg tid til å levere inn på fyllplassen - er tilogmed gratis i begge kommunene på Hurumhalvøya.
[album]2419[/album]
Nå blir det noen dager med