Lurer bare på hva denne sesongen har gitt deg av opplevelser. Kan være både positive og negative opplevelser, selvfølgelig.
Uansett så håper jeg du har lyst til å dele de med oss andre her inne på MCsiden.no - aktivt forum for aktive MC-folk!

Den dagsturen har jeg tatt, veldig fin, og kan også anbefale den.Gammelgutt skrev:Den fredagen det var fint vær i sommer ble det en lang dagstur. Fra Bærum til Lysebotn og tlbake igjen. Den turen kan anbefales.
Kjenner godt igjen både situasjonen og følelsenSvein2 skrev:Det går desverre mot slutten av min første sesong på MC på lang tid.
Gruer meg til vinter`n, men kommer til å huske tilbake på hvordan
kjøp av en Honda Transalp i fjor høst forandret hele livet mitt i en alder av 52.
De fleste begynner å roe seg litt ned i den alder`n, men noen av oss går motsatte
veien og så moro det har vært, her er det bare å gi gass.
En ting er mestringsfølelsen du føler i svingen med bare deg sjøl, veien og sykkelen,
det andre er hvor mange fine folk jeg har blitt kjent med, både her på forumet og sammen
med Old Bikers MC.
Takk til dere alle, vi prates, skrives og treffes neste sesong også.
For å si som møteplagerne bruker: Enig i siste replikk, men............ gleder meg til vinteren også. Med ny støtdemper som skal monteres,OleB skrev:Kjenner godt igjen både situasjonen og følelsenSvein2 skrev:Det går desverre mot slutten av min første sesong på MC på lang tid.
Gruer meg til vinter`n, men kommer til å huske tilbake på hvordan
kjøp av en Honda Transalp i fjor høst forandret hele livet mitt i en alder av 52.
De fleste begynner å roe seg litt ned i den alder`n, men noen av oss går motsatte
veien og så moro det har vært, her er det bare å gi gass.
En ting er mestringsfølelsen du føler i svingen med bare deg sjøl, veien og sykkelen,
det andre er hvor mange fine folk jeg har blitt kjent med, både her på forumet og sammen
med Old Bikers MC.
Takk til dere alle, vi prates, skrives og treffes neste sesong også.![]()
Det er bare å begynne å glede seg til neste sesong........detta blir bare bedre etterhvert har jeg erfart