Når jeg nå har fått dekkene fra http://motorsykkeldekk.com/" onclick="window.open(this.href);return false; så sparer jeg en tusenlapp. De kostet kr. 3000,- og verkstedet her skal ha kr. 1000,- for å sette dem på.
0,714 x 10 km = kr 7,14 pr. mil dvs. omtrent det samme som drivstoffutgifter hvis en regner 0,5 l bensin pr. mil - det er tidlig på morgenen enda så du har vel ikke fått opp øynene enda...Snikkeren skrev:Tror du har en null for mye i prisen når du regner ut den prisen.
5000kr /7000km=0,714kr/km
7,14 pr mil blir jo 71,40 for 10 mil - blir jo dyrere og dyrere dette her joGodtvoksen skrev:0,714 x 10 km = kr 7,14 pr. mil dvs. omtrent det samme som drivstoffutgifter hvis en regner 0,5 l bensin pr. mil - det er tidlig på morgenen enda så du har vel ikke fått opp øynene enda...Snikkeren skrev:Tror du har en null for mye i prisen når du regner ut den prisen.
5000kr /7000km=0,714kr/km
Jeg har kjøpt dekk i Lyngdal, ikke rart næringlivet der går så det suser....Duville skrev: - bare 7000 km med forsiktig kjøring er jo uhørt, hvordan har du fått dette til da.
De jeg kjørte med ble anbefalt av Yamaha forhandler, da det er de samme dekkene de bruker påSnikkeren skrev: Kjører du med dekk beregnet for tunge sykler?
Avspaserer...herregud,i min tid tok vi alle Grodagene i MC-sesongen,en får jaggu stå på krava...Crinos skrev:Jeg gamler heller ikke med tanke på helga som kommer, så jeg avspasserer fra jobb nå for å ta meg en tur på sykkelen :)
Hadde dere forhandlet dere frem til mange Gro-dager dere? eller tar du med egenmeldingene også nå???Intruder skrev:Avspaserer...herregud,i min tid tok vi alle Grodagene i MC-sesongen,en får jaggu stå på krava...Crinos skrev:Jeg gamler heller ikke med tanke på helga som kommer, så jeg avspasserer fra jobb nå for å ta meg en tur på sykkelen :)![]()
![]()
![]()
![]()