Men jeg SKAL vaske sykkelen etterpå ihvertfall, det er ingen bønn! hehe

Kjenner meg igjen der ja,Evike..evike skrev:Joda, har kjørt sykkel til jobb igjen i dag. Nesten en uke siden sist, av diverse årsaker (mest regn). Arb.tid i dag fra 15-21.30.
Måtte le av meg selv første gangen jeg kjørte i mørket på E18. Ble forbikjørt av min egen skygge (på høyre veiskulder) og skvatt så hjertet hoppet. Måtte stoppe etterpå og vente til jeg slutta å le før jeg kunne kjøre videre. Sesongen er ikke død enda!
I utgangspunktet er den vind og vanntett...lasse_hansen skrev:Halvarrson, hmm, er det merket?? Tittet på hanssons i sverige sist jeg var der, og den så aldeles ikke dum ut.. Skulle vist være vindtett.. Så mulig jeg går til innkjøp av den idag.. Må bare vente til dama slutter på jobb kl 17.00, så skal vel ho bare hjem hit å spise, så blir det sweden!
Bort å besøke Inga![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4DgO6Ttn7rU" onclick="window.open(this.href);return false;
Blir Sverige på oss til freddan!lasse_hansen skrev:
Men atter folkens, et lite spørsmål, føre dere skal ut å kjøre, altså når motoren er kald, lar dere sykkelen stå å gå en liten stund (5-10sek)på tomgang da? Eller mer? eller begynner dere å kjøre med engang, bare at dere kjører pent de 5-10 første km? Eller er det bånn gass med engang?