stiandre skrev:Har tatt det helt ut og modifisert min med følgende:
Ja, det var jo voldsomme greier
Neste mod på Tiger er ny Nitron Sport bakdemper, nylig bestilt, med påmontert hydraulisk forspenningskontrolljusteringsmekanisme ( :-)å ...).
Men det foresvever meg at jeg kan ha nevnt dette tidligere...
Jeg har også en slik beskytter
Opp ned for å passe til tanken
Opp/ned, med limet utover ?
Har ikke modifsert min sykkel , prøver å få den så nær 100% original som mulig. Men er ikke fanatiker. Det trenger ikke å stå Kawasaki
på alle skruene.....
Opp/ned, med limet utover ?
Har ikke modifsert min sykkel , prøver å få den så nær 100% original som mulig. Men er ikke fanatiker. Det trenger ikke å stå Kawasaki
på alle skruene.....
Ha!!
Jeg har tatt vare på alle skruene, og resten av delene
(Den var helt original, minus avkuttet bakskjerm når jeg kjøpte den)
mekkern skrev:Bruker osram silverstar da jeg ikke liker fargetoningen som stjeler litt lys på Nightbreaker-dessuten ga jeg 59kr på thorshovbilrek for 2..
59kr for 2 H4??
Trodde INGEN var billigere på Osram enn Würth
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Bringisen skrev:Har hatt min sykkel i tre måneder og enda ikke tatt den for første kjøretur men har hatt tid til å gjøre noen småting før våren.
Zumo 220 montert på Touratech bøyle.
Comfortsadel fra Touratech.
Vindskjerm spoiler fra Touratech.
Lakkbeskyttere fra Touratech.
Beskyttelse for bremseveskebeholder fra Touratech.
Skjermforlenger på forskjerm fra Wunderlich.
Tankveske fra Wunderlich.
Winglets (vindbeskyttelse) fra Nippy Norman.
Alu motorbeskyttelse fra BMW
Håndbeskyttere med spoiler fra BMW
Vario sidekofferter fra BMW
Vario toppkoffert fra BMW
Ryggstøtte for toppkoffert fra BMW.
Veltebøyler fra BMW
Nå i vinter skal jeg ha på:
Mirage 2 regulerbar vindskjerm fra britanniacomposite.com
Touratech fog/fog tåkelys.
Touratech 20mm risers som gjør styret høyere.
Montere Zumo 660 med Touratech holder på GPS festet i den nye skjermen.
Få på noen ADV dekaler.
Kanskje skal jeg montere:
Mudsling beskyttelse under bakskjerm for å beskytte demperen bedre.
Wunderlich forsterket grill over radiator.
HID lys på nærlys eller fjærnlys eller begge deler :-#
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Bytte ut orginale HD holker på styret.. Valget lander trolig på Joker Machine JX series. Fått en knall bra pris fra CBP. :)
Bilde av nye hendler som står på planlagt lista mi :)
Men får ikke bestemt meg for om jeg også bygger om til hydraulisk clutch i samme slengen eller ikke...
Bildet over er av brems og hyd.clutch
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Bytte ut orginale HD holker på styret.. Valget lander trolig på Joker Machine JX series. Fått en knall bra pris fra CBP. :)
Bilde av nye hendler som står på planlagt lista mi :)
Men får ikke bestemt meg for om jeg også bygger om til hydraulisk clutch i samme slengen eller ikke...
Bildet over er av brems og hyd.clutch
De der så jo lekker ut , løp og kjøp
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
jhn skrev:Den så ikke dum ut den skjermen der, hva heter den? Har de no snacks til V-strom?
Skjermen heter Mirage 2 og blir laget av noen karer i Canada , firmaet finnes under adressen http://www.britanniacomposites.com/" onclick="window.open(this.href);return false; og er veldig serviceinnstilt.
Er usikker på om de har til V-storm men du kan ta en titt på siden deres eller sende en forespørsel. De utvikler nytt stadig vekk har jeg hørt.