#@£&%$¤!!!!
](./images/smilies/grrr.gif)

Er for tiden på et NAV-kurs/arbeidsmarkedstiltak, hvor det bl.a er litt fysisk fostring(trim), noe jeg utvilsomt trenger!
Syns faktisk det er ganske gøy også, og blir kanskje i overkant ivrig... Viljen er klart større en evnen, for å si det slik!

Allerede etter første treningsøkta for 14 dager siden, begynte kroppen å krangle! Men siden jeg har vært svært inaktiv i lengre tid, regnet jeg med at dette var et forbigående fenomen... Gikk på med godt mot et par treninger til, men de helvetes knea blei bare værre og værre!
](./images/smilies/grrr.gif)
Så nå er tilstanden slik at det å gå på flatmark går noenlunde greit, opp og ned trapper er et lite helvete!
Og alt som har med belastning på bøyde knær, som det å sette seg ned, reise seg opp igjen, er noe dritt, men det å sitte er ikke så ille, bare jeg får retta ut knea.

Alt dette, pluss at jeg har vært mer sliten og trøtt i det siste, har gjort at sykkelen har stått i 14 dager! Og jeg er redd den blir stående en stund, kanskje for godt denne sesongen!

Er så fordømt irriterende! Har jo vært mange flotte høstdager i det siste!
Og ikke nok med det, i dag spurte ArcticTiger om vi skulle ta en liten tur i finværet.
Var jo på kurs til ut på ettermiddagen, og kroppen er jo som nevnt langt fra godt, så det ble det ikke noe av!

FFS! Fandens oldemor, svigermor, og hela slekta! Arrrrg! Møkk og dritt og f*** ta!
Puh, da fikk jeg ut litt frustrasjon!