mekkern skrev: så blir det som en tynnere person går rundt med kjærringa på ryggen hele dagen-det har ikke knea godt av...

mekkern skrev: så blir det som en tynnere person går rundt med kjærringa på ryggen hele dagen-det har ikke knea godt av...
Tja.. det skal jeg ikke si sikkert men madammen min hadde nok knekt beina på de fleste..jhn skrev:mekkern skrev: så blir det som en tynnere person går rundt med kjærringa på ryggen hele dagen-det har ikke knea godt av...E det mi kjærring mi du snakke om? Eller har du ei egen?
Du får satse på at hun ikke leser her, så knekker hun kanskje ikke beina dine.mekkern skrev:Tja.. det skal jeg ikke si sikkert men madammen min hadde nok knekt beina på de fleste..jhn skrev:mekkern skrev: så blir det som en tynnere person går rundt med kjærringa på ryggen hele dagen-det har ikke knea godt av...E det mi kjærring mi du snakke om? Eller har du ei egen?
Må jo begynne rolig med litt spaserturer og lett jogging ELLER i stedet for jogging som kanskje er i overkant en liten motbakke!!! kan jo ikke begynne med en idrett hvor du må følge opp noe som andre setter i gang må vite og de setter standarden - blir jo ødelagt før du får begynt, jo...... og snuoperasjoner i 150, utrent med sementsekk på ryggen, - tja, hva skal man si, synd å ødelegge slutten på sesongen. Men nå har du jo hele vinteren å komme deg på - kjøp ei tredemølle og sett i kjelleren - MED motbakkeinnstilling og sett en TV foran - ikke sett deg forran TVen, men sett en TV forran. Funker bra det.....Banditmannen skrev:Takker for oppmuntrende ord! :-)
Og når jeg da beiner rund etter en ball, det være seg badmington-, innebandy-, eller fot-ball. Med mer eller mindre grasiøse, og mer eller mindre kjappe vendinger, på relativt hard underlag, drassende på nevnte halve sementsekk, ber jeg nok om problemer!
![]()
Vel, i utgangspunktet var det ikke så mye galt med knea.jhn skrev:Løping og jogging etter en ball, e vel ikke så heldig for slitne knær, kanskje en tråsykkel hadde vært tingen?
Flotte greier! Den er en ganske omgjengelig sykkel, men liker nok at det er noen kjente å være sammen med!evike skrev:Så koselig. Da kan jo Banditen din stå og snakke med Diversion-familien fra Lågendalen i hele vinter![]()
Begge våre skal også lagres og fikses opp, så de er klare til langtur neste år. Svein og Hans driver ikke stort, men de har aldri skuffet meg ihvertfall!
Hørtes ut som en bedrift som kan det med kundebehandling...Banditmannen skrev: Og da jeg gikk ut for å vente på min bror, som skulle hente meg der, kom fyren ut å lurte på om jeg ikke heller ville sitte inne, og ta en kaffe!
Kanskje ikke mer en normal høflighet vil noen si, men jeg syns i hvert fall det var veldig hyggelig.![]()
Ja, det er mitt inntrykk også!Godtvoksen skrev:Hørtes ut som en bedrift som kan det med kundebehandling...
Nei nei, går nok ikke lang tid før jeg finner noe nytt!AJ skrev:Grattis med salget, Banditmannen![]()
Litt vemodig vil jeg tro det er, ja... Er jo skikkelig fin Bandit'en du nettopp har kvittet deg med.
Syns du bør beholde nicket jeg, da... Du er jo Banditmannen her inneUavhengig av hva du ender opp med om ikke altfor lang tid. For jeg regner med at du ikke tar sikte på en sesong uten MC?
Takk takk! :-) Kjøper syns ikke det var noen grunn til å prute, så jeg fikk det jeg ville ha!ojda skrev:Gratulerer med salget Bandittmannen![]()
![]()
![]()
Håper du fikk sånn nogenlunde det du forventet av handelen![]()
Nå skal det bli spennende å se hva du går for denne gangen
Hehe, verken jeg eller økonomien takler en Busa! (her skulle det vært en passende smily, men siden jeg bruker tapatalk får det være)Busa Trond skrev:![]()
Takk for sist![]()
Hva med Busamannen
Banditmannen skrev:Hehe, verken jeg eller økonomien takler en Busa! (her skulle det vært en passende smily, men siden jeg bruker tapatalk får det være)Busa Trond skrev:![]()
Takk for sist![]()
Hva med Busamannen