MaxTron skrev:Det æ ikke skjønner helt her er hvorfor du skal bytte en forholdsvis ny sykkel som du sier du er fornøyd med, fordi den begynner å bli sånn passe innkjørt??
BMW har da vel ikke SÅ dårlig kvalitet/holdbarhet??
Burde jo gå 4 - 5 ganger så langt MINST
Nja, 6 år gammel og ting kan skje. Jeg er endel langt sørover aleine og da vil jeg ikke stå fast pga ett eller annet på f.eks pampasen i Spania. Dessuten er den tung, jeg kjører mest aleine...... og når veiene er dårlige og humpete tenker jeg alltid på at jeg burde hatt en lettere sykkel.
Men det blir jo en smaksak, på autobahn er den totalt uslåelig, derimot på trange svingete alpeveier er den et slit.
Hadde Brutalen på en tur nedover i alpene i sommer og det var da tankene kom på en lettere sykkel.
Den gikk å kjøre på langtur med, men det er ikke plass til noe bagasje og den er et h...te på motorveien.
Så ideen er å finne den optimale sykkelen til alt, som det er mulig å ha passasjer på en skjelden gang.
Det er derfor jeg også har vært innom Kawa SX også.....men innbiller meg at en type som Triumph tiger eller BMW GS kanskje er mer optimalt? Men jeg har aldri kjørt dem for de har vært for høye for meg. Det er ingen som vil senke dem for at kun jeg skal få prøvekjørt

og jeg kan vel ikke kalle det dårlig service heller

for det koster jo litt å senke dem.