Selge via PayPal eller ikke?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Selge via PayPal eller ikke?

Legg inn av Duville »

Ville vel sikret dette ved å spørre i banken om hvordan du skal forholde deg til sånt for sikkerhets skyld. Det er nok en del som uttaler seg uten at de vet, men tror og mener hva de ville gjort selv og utaler seg deretter.

At dette kan være ett svindelforsøk, kan godt hende men i banken vil du få beskjed om hvordan du eventuellt kan utføre en slik transaksjon på en sikker måte, enten det er i hjemlandet eller til utlandet. Når de har svart på en slik henvendelse og du har forholdt deg til de opplysningene de kommer med, så er de også medansvarlig for hva som skjer i ettertid hvis ting skulle skjære seg likevel..

Brukeravatar
Crinos
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Kontakt:

Legg inn av Crinos »

Intruder skrev::ills ](*,) At det går an å være SÅ lettlurt og naiv :-k stakkar !1 :moi:
Det er ikke uvanlig at spesielle biler blir solgt ut av Norge... En BMW E36 M3 EVO2 tilsvarende en slik bil http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
er ikke urimelig å tenkes blir solgt ut av Norge. Det er spesielle biler, svært få av dem, og skal du ha en... Må du være villig til å kjøpe i fra hvor enn de er til salgs i fra.

Men joda.. Selger innrømmer at han har latt seg lure av et tilbud som viste seg å være for godt til å være sant...
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Vegard
Motorsykkelen din: Yamaha - DTRE - 125 - 2004

Legg inn av Vegard »

Snikkeren skrev:
Elolz skrev:
Snikkeren skrev:
Intruder skrev::ills ](*,) At det går an å være SÅ lettlurt og naiv :-k stakkar !1 :moi:
Synes det er å ta litt vel hardt i. Det er kanskje første gang Vegard skal selge et kjøretøy, og kanskje han ikke har fått med seg hvordan svindlere opererer på Finn. :[-X

Og han var jo lur nok til å spørre om råd her inne først. Veldig bra. :thumleft
Var vel gjerne ment mot historien til Crinos? ;e

Joda, men så var det jo nettopp det Vegard også holdt på å gjøre, og da er det lett å dra parallellen der.

Alle kan gjøre feil, og har man ikke vært borti eller lest om det før, så kan det jo gå den veien.
Har bestemt meg for å ikke selge, men heller prøve å annmelde han:-)
Men ja, første gang jeg selger kjøretøy.. :-)

Men tusen takk til alle som har svart på dette spørsmålet mitt!:-) Dette var til god nytte og jeg lærte noe nytt:-)

Igjen: tusen takk:-D

Svein2
Motorsykkelen din: MC

Legg inn av Svein2 »

Vet ikke om dette er lagt ut før her, men i så fall er det såpass fornøyelig lesing
at den er grei å få i reprise. :lol
http://www.side3.no/article3278252.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Svein2 skrev:Vet ikke om dette er lagt ut før her, men i så fall er det såpass fornøyelig lesing
at den er grei å få i reprise. :lol
http://www.side3.no/article3278252.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ikke vært lagt ut tidligere så vidt jeg vet.
Utrolig morsom historie :knegg

Brukeravatar
Crinos
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Kontakt:

Legg inn av Crinos »

Absolutt et must å lese den historien... Ga meg gode ide'er :)
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svar