Det gjør ingenting om du e pissed, du når mæ ikkeKawasaki skrev: ..Dessuten så er jeg pissed for at ingen har nominert mitt bilde,og vi er allerede på side 6
Je la inn meg sjøl allerede i 6 innlegg og kan ikke fatte og begripe noe annetKawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
Mitt klare inntrykk av hva trådstarter mente med denne tråden,var å nominere fineste sykkelen/bilde i galleriet.
Men ganske så snart ble den gjort om til at folk legger ut sine egne "skrytebilder". Ola dunk i et nøtteskall?
Dessuten så er jeg pissed for at ingen har nominert mitt bilde,og vi er allerede på side 6
ArcticTiger skrev:Det har jo blitt litt av en "posør"-tråd dette, så da tar jeg med dette blinkskuddet fra en varm dag i sommer![]()
Det er jo ikke i galleriet, men finnes på tråden min:
Om jeg har blåst det opp og hengt det på veggen?
Etter dette bildet fra tråden din å dømme trur jeg jaggu du er lett på tråden...ArcticTiger skrev:Det har jo blitt litt av en "posør"-tråd dette, så da tar jeg med dette blinkskuddet fra en varm dag i sommer![]()
Det er jo ikke i galleriet, men finnes på tråden min:
Om jeg har blåst det opp og hengt det på veggen?
Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
Mitt klare inntrykk av hva trådstarter mente med denne tråden,var å nominere fineste sykkelen/bilde i galleriet.
Men ganske så snart ble den gjort om til at folk legger ut sine egne "skrytebilder". Ola dunk i et nøtteskall?
Dessuten så er jeg pissed for at ingen har nominert mitt bilde,og vi er allerede på side 6
Dimzum skrev:Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
ArtiTigers bilde gjør forøvrg at det blir uhensiktsmessig å fortsette! WE HAVE A WINNER!
Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........Kawasaki skrev:Dimzum skrev:Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
ArtiTigers bilde gjør forøvrg at det blir uhensiktsmessig å fortsette! WE HAVE A WINNER!
Neinei,du følger ikke med. Skulle ikke klage,jeg ville bli forbanna.Og fra side 4 til 6 er jeg nå skikkelig forbanna=pissed![]()
Forøvrig så er jeg enig,vinneren kan kåres.Spørs om den sykkelen blir tungsolgt nå
Neineinei igjen ,Dimzum. Pissed = adjektiv for sint/forbannet hvis du er fra Amerika. Er du fra England bør du si Pissed off. At dere drikker litt mye der oppe i Mo i Rana og snøvler litt i fylla,forandrer ikke på det.Dimzum skrev:Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........
Jaja....det er jo fredag :)
(og dette sier jeg ikke for å krangle altså - som en av de mer "diffuse" beskyldte meg for her om dagen.....)
Sikker på at det ikke var Albino Tiger????Dimzum skrev:Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
Jeg, ser nå for meg et PMS-treff i Oslo hvor alle deltakere har på seg collegegenser med ArticTigers bilde + mcsidens logo påtrykt...Jompa skrev: Rent fotomessig er vel ikke bilde all verden, kroppen er mildt sagt overeksponert. På mer enn en måte ?