Det gjør ingenting om du e pissed, du når mæ ikkeKawasaki skrev: ..Dessuten så er jeg pissed for at ingen har nominert mitt bilde,og vi er allerede på side 6
Je la inn meg sjøl allerede i 6 innlegg og kan ikke fatte og begripe noe annetKawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
Mitt klare inntrykk av hva trådstarter mente med denne tråden,var å nominere fineste sykkelen/bilde i galleriet.
Men ganske så snart ble den gjort om til at folk legger ut sine egne "skrytebilder". Ola dunk i et nøtteskall?
Dessuten så er jeg pissed for at ingen har nominert mitt bilde,og vi er allerede på side 6
Etter dette bildet fra tråden din å dømme trur jeg jaggu du er lett på tråden...
Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
Mitt klare inntrykk av hva trådstarter mente med denne tråden,var å nominere fineste sykkelen/bilde i galleriet.
Men ganske så snart ble den gjort om til at folk legger ut sine egne "skrytebilder". Ola dunk i et nøtteskall?
Dessuten så er jeg pissed for at ingen har nominert mitt bilde,og vi er allerede på side 6
Dimzum skrev:Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
ArtiTigers bilde gjør forøvrg at det blir uhensiktsmessig å fortsette! WE HAVE A WINNER!
Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........Kawasaki skrev:Dimzum skrev:Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
ArtiTigers bilde gjør forøvrg at det blir uhensiktsmessig å fortsette! WE HAVE A WINNER!
Neinei,du følger ikke med. Skulle ikke klage,jeg ville bli forbanna.Og fra side 4 til 6 er jeg nå skikkelig forbanna=pissed![]()
Forøvrig så er jeg enig,vinneren kan kåres.Spørs om den sykkelen blir tungsolgt nå
Neineinei igjen ,Dimzum. Pissed = adjektiv for sint/forbannet hvis du er fra Amerika. Er du fra England bør du si Pissed off. At dere drikker litt mye der oppe i Mo i Rana og snøvler litt i fylla,forandrer ikke på det.Dimzum skrev:Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........
Jaja....det er jo fredag :)
(og dette sier jeg ikke for å krangle altså - som en av de mer "diffuse" beskyldte meg for her om dagen.....)
Sikker på at det ikke var Albino Tiger????Dimzum skrev:Mener å huske at du skulle klage på det allerede på side 4??Kawasaki skrev:Hehe,jeg ler for meg selv etterhvert som denne tråden utvikler seg. Eller egentlig utviklet seg allerede etter noen få innlegg.
Jeg, ser nå for meg et PMS-treff i Oslo hvor alle deltakere har på seg collegegenser med ArticTigers bilde + mcsidens logo påtrykt...Jompa skrev: Rent fotomessig er vel ikke bilde all verden, kroppen er mildt sagt overeksponert. På mer enn en måte ?
Unnskyld Kawa for at jeg roter så mye. Ikke meningen altså. Du vet vi soser nå rundt her i industritåka, og det kan vel medføre at man blir noget tungnem etter hvert?? At vi surrer i fylla hender vel også, men mer enn andre? Njaaa....?Kawasaki skrev:Neineinei igjen ,Dimzum. Pissed = adjektiv for sint/forbannet hvis du er fra Amerika. Er du fra England bør du si Pissed off. At dere drikker litt mye der oppe i Mo i Rana og snøvler litt i fylla,forandrer ikke på det.Dimzum skrev:Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........
(og dette sier jeg ikke for å krangle altså - som en av de mer "diffuse" beskyldte meg for her om dagen.....)
Bare til orientering.
Krangle kan du gjøre med med de to sørlænningan
Neineineinei,Dimzum,nå roter du fælt.Jeg tar sjelden og aldri feil.Jeg har da aldri insuniert at du krangler med Østlænninger. Jeg sa vel sørlænninger? Men så krangelaktige som enkelte av dem er,så kan man jo lure på om dem kanskje har litt norlænning i segDimzum skrev:Unnskyld Kawa for at jeg roter så mye. Ikke meningen altså. Du vet vi soser nå rundt her i industritåka, og det kan vel medføre at man blir noget tungnem etter hvert...........Når det kommer til din insinuasjon om at jeg krangler mye med østlendinger vil jeg påstå at du tar feil.Kawasaki skrev:Neineinei igjen ,Dimzum. Pissed = adjektiv for sint/forbannet hvis du er fra Amerika. Er du fra England bør du si Pissed off. At dere drikker litt mye der oppe i Mo i Rana og snøvler litt i fylla,forandrer ikke på det.Dimzum skrev:Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........
Bare til orientering.
Krangle kan du gjøre med med de to sørlænningan
Du har helt rett Svein2, jeg har feilberegnet publikum på MCsiden, og jeg gikk rett i den sjargongen om bilder som en har på mange fotosider, blant andre den du viser til.Svein2 skrev: Du kan gjerne si at ett bilde er bra, men spar deg for å kritisere andres amatørbilder
på ett MC forum.
Det kan du gjøre her: http://www.foto.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Du har min dypeste medfølelse.Dexter skrev:Nå er jeg litt trist faktisk... jeg tenkte at nå må jeg vel se om jeg kan finne fram et fint bilde fra året som har gått. Som noen kanskje husker så døde laptoppen min... jeg trodde jeg hadde tatt backup av alle bilder, men det hadde jeg visst ikke... alle mc-bildene lå i en egen mappe som jeg ikke tok backup av... nesten alle årets bilder er borte - for alltid![]()
Huff, d er trist altså...
Det var nok harddisken... kom mange rare lyder da den trakk sitt siste sukk - jeg var dær ved dens side da den gjorde så, det var litt trist det ogsåSnikkeren skrev:Var det harddisken som røk på den da? Eller er det mulig å ta ut harddisken og hente ut bildene?
Er du litt som meg? Snakker varmt om viktigheten av å ta backup til alle rundt deg, men tar litt lett på det for egen del...? Uansett, skikkelig trist!Dexter skrev:Det var nok harddisken... kom mange rare lyder da den trakk sitt siste sukk - jeg var dær ved dens side da den gjorde så, det var litt trist det ogsåSnikkeren skrev:Var det harddisken som røk på den da? Eller er det mulig å ta ut harddisken og hente ut bildene?