Unnskyld Kawa for at jeg roter så mye. Ikke meningen altså. Du vet vi soser nå rundt her i industritåka, og det kan vel medføre at man blir noget tungnem etter hvert?? At vi surrer i fylla hender vel også, men mer enn andre? Njaaa....?Kawasaki skrev:Neineinei igjen ,Dimzum. Pissed = adjektiv for sint/forbannet hvis du er fra Amerika. Er du fra England bør du si Pissed off. At dere drikker litt mye der oppe i Mo i Rana og snøvler litt i fylla,forandrer ikke på det.Dimzum skrev:Men "Pissed" ..... betyr ikke det å være full da? Trøstedrikker du mao på grunn av det bildet?? Dette hadde neppe Jompa tenkt på da han starta tråden..........
Jaja....det er jo fredag :)
(og dette sier jeg ikke for å krangle altså - som en av de mer "diffuse" beskyldte meg for her om dagen.....)
Bare til orientering.
Krangle kan du gjøre med med de to sørlænningan

Når det kommer til din insinuasjon om at jeg krangler mye med østlendinger vil jeg påstå at du tar feil. Har jo mange fra den landsdelen på besøk her - ofte. Så ofte at de har slutta å si "giid" for den minste ting, og nyter småting som å kunne krysse gata uten fare for liv og helse. De har også slutta å sende hverandre skråblikk når man var uheldig å fyre av en bannskaps-salve over naboen som apsolutt må klippe plenen midt i grillinga.. De er mao nesten blitt likanes folk, om du forstår hva jeg mener...
At de diskriminerte oss norlenninger til langt utpå 70-tallet med med annonser ala "Hybel til leie - IKKE nordlending" er tilgitt forlengst!