Men selv om det er jul er det ingen grunn til å la Forumet gå i 'glemmeboka'!
Stikk gjerne innom innimellom all familiefeiringen
Juleforberedelser, førjulstemning, julaften og romjul er vel jul i en eller annen form for de fleste av oss vil jeg kanskje tro...
Samme det; God Jul, uansett
Også til deg, BvW
Og bare vent du Misha ! Jeg kommer til å poste billde av hvor sjarmerende jeg egentlig er i pollti bloggen en dag over jul !!! Akkurat nå er det lurveleven med nedkjørt hovedmotor og ca 150 meter kjetting surret sammen i en ball. Taubåtene er på vei og været bedrer seg.
Tror vi satser på at det ikke er sartere sjeler enn Polltis som frekventerer forumet, og så får vi tro Nissefar holder seg unna regnværsbyen i fremtiden. Synd for alle snille barn der borte, men når bergenserne absolutt skal sjenke ham snydens og deretter legge ut bilder av elendigheta da vil jeg tro nissefar skjønner at Bergen ikke er byen for ham.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave