Det va ikke småtteri å skifte bakdekk på Voyageren. Men med ei sånn bruksanvisning kunne selv svigermora mi gjort det

Det er litt mye skruing for å komme til bakhjulet, men det er heldigvis sjelden en behøver å demontere det. Har fått tak i forsterka Marathon ME880-dekk nå, så da blir det antagelig skifte bare hver høst.Jompa skrev:Va såvidt innom og glante på hjemmesida di i går kveld.
Det va ikke småtteri å skifte bakdekk på Voyageren. Men med ei sånn bruksanvisning kunne selv svigermora mi gjort det
Hyggelig at du stikker innom, JalmarJalmar skrev: Men vi får se om jeg endrer mening i løpet av resten av sesongen.
Hei AJAJ skrev:Hyggelig at du stikker innom, JalmarJalmar skrev: Men vi får se om jeg endrer mening i løpet av resten av sesongen.![]()
Lenge siden sist...
Høres nesten litt foruroligende ut dette med at bilen brukes mer en MC'ene...![]()
Satser på at du endrer mening i løpet av sesongen.
Bil med camping-muligheter!?
Nah...![]()
Høres ikke veldig jalmarsk ut sånn egentlig...
Hallo DesmoDesmo skrev:Så det er liv i den karen enda. Og jeg som trodde du hadde forlatt oss til fordel for andre ting. Men at du fremdeles har syklene overrasker mindre. Det er jo ikke så lett å bli kvitt en Kawasaki når en først har kjøpt en.![]()
![]()
Skal vel ikke si så mye, for jeg har fremdeles Neil og Velte-petter.
Gode poeng der.Jalmar skrev:OG det er merkbart billigere å ferdes i bil. Den lille Sitrona mi bruker 0,38 liter diesel på mila, og dekka holder en evighet![]()
Men vi får se. Setter fortsatt pris på en "frisk" tur på en av de to-hjulte vettu
Dette er vel det viktigste poenget av alle. Den nye mc'en min bruker mer drivstoff enn begge de to bilene mine, muligens til sammen, men det driter jeg i. Det gir meg nemlig uendelig mer glede å kjøre med den.SuperMorten skrev:Du glemte en viktig ting oppi dette. Livsglede, trivsel, mental helse, nytelse osv..... alt det som ikke kan måles i penger
Sent from my GT-I9300
Jeg må jo snart komme og redde deg fra det gamle brennevinet. Men først må jeg en tur til Finland. Prøver for øvrig å få bukt med en flaske Laroche Petit Chablis her. Tror jeg skal blande den ut med litt 60% slik at den blir drikkendes.Pollti skrev:Bare å komme Jalmar ! Braastad lageret er velfyllt så det bør drikkes opp snarest så en ikke får så vondt i hue dagen derpåGammelt brennevin er no ånkli drit
![]()
Alt av SMK er avhendet og nå forflytter jeg mitt forsoffene legme på en Piaggio Scooter. Den fløtter ånkli fælt på seg i hele 44km/t på flatmark.Ellers så stuller og steller jeg med raue italienere med flere enn 2 hjul for tiden.
Desmo skrev:Pollti også! Mannen som har brukt lettbetong på nye og kreative måter til bilreparasjoner er tilbake!
Hey!Jalmar skrev: Når det gjelder italienske kjøregreier har jeg sett litt på en liten perle. Nemlig Fiat Panda 4X4. Leveres med 2-sylindret bensin-turbo. Det er passelig sært.