Satt på jobb...hadde vært der kun i 3 timer...det var relativt stille...utenfor så jeg Nidelven som snek seg sakte forbi....det var blå himmel og sol....det eneste jeg lette etter var vel egentlig en grunn til å la kontordag være kontordag, og dra hjem. Men, dra hjem nå, nei det var vel litt vel tidlig, jeg har endel arbeid som skal gjøres hjemme (hus, hage, sommer og mc er ingen ideell kombinasjon), så da er det like greit å gjøre sin jobb...på jobben :-)
Det ringte inn en tekstmelding, den var fra
Rogg, han var på gjennomreise i Trondheim, på vei til
Jøatreffet. Han hadde en lite pause i byen, skulle få nytt fordekk montert på
MC-Tuning. Om det passet med å treffes for en kaffekopp??..Javisst...klar det gjorde....et par mailer sendt, hadde da fått utført litt arbeid, så bars det til en BakeOff, skaffe til veie noe å bite i. Traff
Jolly Jumper på vei hjem, jo klart, han ble gjerne med på en kaffeprat han også.
Shedevil og
Gizmodude stod klare for en langhelg inn i Sverige. De satt i går å planla en 160 mils tur (torsdag til søndag). De holdt igjen avreisa litt for å se om de rakk å ta en prat med
Rogg når han kom.
SheDevil hadde gjort klar en presskanne med kaffe. De måtte dessverre ta TakeOff før han ankom, men han hadde møtt dem på veien og fått en "handshake" samt vekslet et par ord med dem, før de startet på sin helgatur.
Da ble det en times hyggelig prat med
Rogg og
Jolly Jumper her på terassen, før
Rogg satte turen videre nordover, for atter en Treffhelg
Gav han en åpen invitasjon som kunne benyttes ved returen, så får vi bare ønske
Rogg god tur og et hyggelig
Jøa-Treff

JØA-TREFFET