Det er ikke det samme, fordi sykkelen i nåværende header bilde blir ikke en del av hovedmotivet. Triumphen blir for synlig og litt i veien. Sett fra et fotografisk ståsted ser det ikke bra ut.AJ skrev: 29 mai 2022, 22:53Det blir nok slik jeg har kuttet bildet om jeg får lov til å bruke det.Bjerknez skrev: 29 mai 2022, 22:37 Et veldig flott bilde, men med det utsnittet blir det feil mener jeg. Alt for lite av sykkelen synes og bildet virker veldig kuttet. Så bildet i seg selv (orginalen) er veldig flott, men den beskjærte versjonen ble ikke særlig bra.
Blir på samme måte som med headingbildet vi har nå som jeg fikk lov av Cutless å bruke.
Enig eller uenig i mine vurderinger, den diskusjonen får de som vil ta i annen tråd enn denne.
Hva du synes og velger å bruke er en helt annen sak. Tenkte kanskje det bare var ok og komme med et godt råd

Edit:
Hvis ikke det er åpnet for noe som helst kritikk vedrørende headerbildet, så anbefaler jeg heller at du tar dette med TS via PM :)
Når det kommer til orginalbildet, så vil jeg bare utdype til TS at dette er veldig flott