Må si meg rimelig på linje med ArcticTiger herArcticTiger skrev: Joa Dexter, jeg skjønner jo det der med å utnytte "mulighetene", klart det.
Men for min del, så handler livet på mottorsykkern om frihet, jeg vil være aleine når jeg er ute på mc-tur, uten forstyrrelser og gnag i øra. Det sier jeg fra om til folk, og det respekterer de. Jeg har med meg mobilen, og ser hvem som har ringt, og kan ringe tilbake når jeg må stoppe for å pisse eller fylle bensin.
Og når det gjelder behovet for mussikk, så byr sykkla mine på de liffligste toner og symfonier, fra velformede innsugskanaler og velavstemte trompeter, som du kan tenke deg
De dekker mussik-behovet mitt
![]()
!

Men har likevel "parret" min gamle Nokia mob. med det noe daterte Scala-systemet jeg har, som gjør at jeg kan (med god velvilje...) gjennomføre en kort tlf.samtale under kjøring. Skriver kan fordi lyden slett ikke er optimal... Skyldes vel både det ikke særlig teknisk avanserte Scala Rider systemet og ikke minst en nærmest utrangert Nokia mob...
Men Scala'en funker som bare det mellom meg og Bakpå på tur. Og det synes vi begge er trivelig. Hyggelig å kunne snakke sammen underveis bare det ikke blir for mye pes...