kjellv skrev:Er det noen som har erfaring med denne
http://www.xlmoto.no/intercom-schubert-c3-pro Jeg har også c3 pro. Denne hjelmen har innebygd antenne i hjelmskallet, og denne enheten ser da rimelig smart ut ettersom man bare bytter ut kragen på hjelmen og kobler til antennen så er man på nett...?
Hei!
Ja jeg har brukt Schuberth´s egen intercom i 5 år, både i vanlig C3 og i de siste 2 årene i C3 Pro . og er fornøyd.
Både i fjor sommer i Alpene, og i sommer på svingete vestlandsveier hadde jeg kommunikasjon med min kjørekompis og det fungerer! Blir selvsagt brutt hvis avstander blir for stor, eller det kommer noe som sperrer for kommunikasjonen . men det kobler seg opp igjen.
Har koblet intrercom´n til GPS´n og kan både svare telefonen og spille musikk fra denne.
C3 Pro har som tidligere skrevet antenner i skallet, og RDS radioen som er innebygget i kragen fungerer relativt bra (i alle fall her på østlandet

). Fikk ikke testet radioen så mye på vestlandet da vi nesten pratet "høl i hue" på hverandre.
Lyden? I følge meg så er den bra. Jeg kjører både med og uten ørepropper, og det eneste problemet jeg opplever med propper er at lyden kan oppleves som litt "lav" når jeg snakker i telefonen. Har prøvd å skru opp lyden på telefonen, men skjønner ikke helt hvordan det skal kunne påvirke volumet inne i bøtten min
En annen ting - Hof MC selger denne billigere enn den du linket til. Jeg gikk i bakken i forrige uke, hjelmen var det eneste som ikke klarte seg slik at jeg måtte ha en ny hjelm. Det er rotete der, men servicen og ptisene er upåklagelig.