Det er vel ikke noe galt med dem??ZZR-Erling skrev:Det du kaller for "billigfabrikk", vil jeg anta er ei rekke av akkurat samme maskinlinje, med akkurat samme toleranser, logistikk og kvalitetskrav som et hvilket som helst annet land denne rekka står i, feks Japan. Det er kun lønningene som er forskjellen, men, alikevel, ville jeg ikke kjøpt en Kawasaki satt sammen i Nord Korea...de e faen meg ikke go...Welshen skrev:Ja, og så neste innlegg, hvor produseres de ulike syklene/bilene..... Min Toyota er satt sammen i Tyrkia. Mitsubishi outlander har VW motor. Nye Hornet er produsert i Italia.....
De fleste har nå et samarbeid på det meste, så spørsmålet er vel om det er så enkelt å si at japansk/tysk/amrikansk er best eller verst.....
![]()
Jeg har i hvertfall klart for meg at ingenting blir bedre enn svakeste ledd. Utbredt feil på en del nye biler er problemer med rust på grunn av sammensetning av stålet i bilene opp i mot miljøvennlig lakk. Spesielt var dette et stort problem på en del årganger av Toyota Hiace.....samme som på MB vito. Usikker på hvordan dette er på mcer?
Hva med mcer skrudd sammen på en billigfabrikk? Er det ekte tysk/japansk kvalitet da?

Har forresten hørt rykter om at Kawasaki W800 blir produsert på Cuba. Det sier sikkert alt om designen