
K1200s

ja, suveren!MaxTron skrev:Må si æ har sans for SW-Motech sin Quick Lock.
Med ett sånn system kunne det gått ann å ha kofferta på en sykkel som ikke tar sæ ut med kofferta og!!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=2fEl-ZtXvbs[/video]
Allt er nytt, motor og girkasse. Husk at den ny motoren(05+) i K-serien leverer 167hk mot K12RS som levere rundt 130hk?jhn skrev:Javel, æ trudde det va samme sykkel omtrent, bare nytt utseende. Men ny girkasse også da i 05?
Blackbirden var sterkt vurdet og har et tidlaust og lekkert design og eg tviler på at en finner misfornøgde eigera. Men en har også ZZR1200 som på brukt markedet virker som en får meir igjen for pengane så lenge en klarer å like baklyktene. Det som er med XX1100 er at det finnest mangen overprisa sykkler og det virker som mangen av eigera skal selge med fortjeneste, den kosta vel ikkje meir en 180 000kr ny då dei vart solgt?Blackbird skrev:Emne Sportstourer 00000000:Noen som har vurdert Cbr 1100 xx? Vel ikke så rå som ZZR1400 men 0-100 på 2.8 sek. og en toppfart på 290 skulle vel rekke for di fleste.Og Honda er jo Honda da.
dette er to vidt forskjellige konstruksjoner ja, K1200RS har langsmontert liggende rekkefirer, med topplokket mot venstre, og bunnpanna mot høyre side på sykkelen.ZZR-Tom skrev:Allt er nytt, motor og girkasse. Husk at den ny motoren(05+) i K-serien leverer 167hk mot K12RS som levere rundt 130hk?jhn skrev:Javel, æ trudde det va samme sykkel omtrent, bare nytt utseende. Men ny girkasse også da i 05?
I bunn og grunn så er K12s en anna sykkel en K12RS (ikkje forveksl med K12R sport). Den blei igrunn lansert i 04 men trekkt tilbake og slept igjenn i 05.
Er jo sant det her, men det som er saken er at vist en har lyst på en FJR13,GT14,K12/13GT o.l så får du ikkje sånne sykkler i mindre utgaver av nyare dato.ZZR14,Haybusa,K12/13s,VFR1200 finnest heller ikkje tilsvarandes i mindre utgaver, jo du har Sprint ST/GT 1050,Kawa Z1000sx,VFR800 men det blir alikavel ikkje det same på fleire måter.Bringisen skrev:Jeg er veldig enig i AJ sitt innlegg og tenker likt akkurat der.
Selv har jeg gått både opp og ned når det gjelder kubikk og har erfart at det er så mye mer enn kubikk som teller i valg av en motorsykkel.
Motorkarakter er svært viktig og denne karakteren må passe din kjørestil.
En sykkel med moderat kubikk kan ha et bedre egnet mellomregister (der man ferdet mesteparten) enn en sykkel med masse kubikk.
Dessuten har man ikke alltid behovet for de 100hk som ofte er for mye.
Men bevares , så er det alltid kjekt med mer enn man trenger , "man vet aldri når man får brukt for det en vakker dag"(Øystein Sunde)