Ja, kan virke slik!Snikkeren skrev:Ser ut som vi tenker ganske likt.

Ja, kan virke slik!Snikkeren skrev:Ser ut som vi tenker ganske likt.
Snikkeren skrev:Ser ut som vi tenker ganske likt.Banditmannen skrev:Skal være veeeeldig forsiktig med å mene noe som helst om akterenden til annen manns hustru!Duville skrev:AJ skrev:Hm...
er dette Dexters nye sykkel, tro?
Mye taler for det, ja...![]()
En pen og heftig sak
Nasseline må ha en tynn, og lett rumpe hvis hun skal trives lenge på det der------![]()
Men når det er sagt, tror jeg noen og en hver kan finne seg til rette på denne salen.
Og der var noen før meg, igjen...
Hvis du ser på disse to bildene, så er salbredden ganske lik.Duville skrev: (og at den kanskje ikke er like god (salen alså) som Hondaen) Tror Hondatypen er mer aktuell som kombisykkel for både tur og moro....
Er nesten fristet til å tro at det er denne, men det aner meg at unggutten Dexter fortsatt har en god del Kawahormoner i MC-følelsene sine, derfor heller jeg fortsatt til FZS 1000 sykker'nDuville skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/viewima ... e=23641946
Her kanskje - dette er i hvert fall tursykkel de luxe --- og av rette type
Duville skrev:hm man følger me ser jeg
Det er braNasseline skrev:Duville skrev:hm man følger me ser jegSELVFØLGELIG!!
Morten skrev:Da er jeg hjemme etter å ha avlevert Dexter i Østfold, meget pen sykkel han har kjøpt seg (til plastikk å være).
Har et par bilder tatt med mobilen min når han sitter på nyervervelsen, og nei.....jeg legger de ikke ut her![]()
Sender de slik at han selv kan legge de ut når han kommer hjem, vil da ikke ødelegge gleden for ham :-)
Vi tror det når vi hører rapporten fra den først tusen-kilometer dagen.
Dexter skrev:Så, til alle dere som har vært med på denne thrilleren:
Jeg kjøpte denne til Kr. 105.000,- med alt utstyr. Må si jeg er litt imponert av dere her på forumet. Det sto faktisk mellom Fazer og CBF til slutt. Og det lå en Fazer ute som jeg hadde kommet til å kjøpe, hadde det ikke vært for at den ble solgt foran nesa på meg. Da sto jeg igjen med den røde som dere har linket til og CBFen. Han som skulle selge den røde svarte ikke på mail på over 1 uke. Ringte og fikk at han var avslått eller utenfor dekning. Da var det jo greit da. Ville han ikke selge så ble jo det hans business.
Jeg ringte CBF eieren som viste seg å være en godt tilårskommen MC-veteran som hadde kjørt motorsykkel siden han var 16. Han hadde kjøpt CBFen ny og hadde også vurdert Fazer. Han kunne si litt om hvorfor han valgte CBF og jeg fant vel litt fornuft i en annen manns erfaringer. Jeg bestemte meg for å se på CBFen og da var det for så vidt gjort. Fikk jo prøve den også da.
NÅ først skjønner jeg det med å slippe å gire så mye... du store værden for et dreiemoment den motoren har! Jeg er søkkimponert. Det forundrer meg ikke om lille grønne ville få store problemer med å holde følge for å si det slik.
Mer om henteturen og mine første inntrykk skal jeg skrive om senere. Nå må jeg ha meg mat!
Snikkeren skrev:Grattis.![]()
Det kunne jo ikke bli feil når det sto mellom 2 så gode sykler.![]()
Men mener fremdeles du skal gå for Fazeren.
Ja, jeg er klar over at det er for seint no. Derav ertetegnet.Duville skrev:Snikkeren skrev:Grattis.![]()
Det kunne jo ikke bli feil når det sto mellom 2 så gode sykler.![]()
Men mener fremdeles du skal gå for Fazeren.
Litt sein med anbefalinger her nå - Skulle gått for - eventuellt - Valget var det mest fornuftige og beste han på noe sett kunne gjøre. ....