Jeg er glad i en fest jeg, så det kan godt hende jeg kunne slått opp teltet samens med de ungdommene

Har håndholt variant, fungerer bra. Sett på den du kjøpt også, lurt om uansett skal ha propan for matlaging.Bjerknez skrev: 27 mai 2024, 07:41 Bestillte meg Thermacell myggjager i dag som man kun fester til en gassflaske. Denne skal i følge alle tester jeg har sett være svært effektiv :)
https://www.xxl.no/thermacell-thermacel ... 61_1_Style
Ja, den største håndholdte har også fått mye skryt, men den er dyrere i drift da man må ha spesialpatroner. Dne jeg kjøpte kan man som nevnt bruke på vanlige gassflasker som man ofte har med seg uansett fra før.pingvin skrev: 27 mai 2024, 07:52Har håndholt variant, fungerer bra. Sett på den du kjøpt også, lurt om uansett skal ha propan for matlaging.Bjerknez skrev: 27 mai 2024, 07:41 Bestillte meg Thermacell myggjager i dag som man kun fester til en gassflaske. Denne skal i følge alle tester jeg har sett være svært effektiv :)
https://www.xxl.no/thermacell-thermacel ... 61_1_Style
Hatt min i 3-4 år og fremdeles bare halvveis gjennom første refillpakken så ikke der man går på en smell om den ikke står på 24/7Bjerknez skrev: 27 mai 2024, 08:03Ja, den største håndholdte har også fått mye skryt, men den er dyrere i drift da man må ha spesialpatroner.
Sant nok.pingvin skrev: 27 mai 2024, 08:17Hatt min i 3-4 år og fremdeles bare halvveis gjennom første refillpakken så ikke der man går på en smell om den ikke står på 24/7Bjerknez skrev: 27 mai 2024, 08:03Ja, den største håndholdte har også fått mye skryt, men den er dyrere i drift da man må ha spesialpatroner.![]()
Joda, jeg ser den. Jeg er klar over at dyrere telt mest trolig har forsterkede egenskaper. Men for oss MC campere vil jeg tro selv de rimeligste teltene er mer enn gode nok?Rha skrev: 27 mai 2024, 12:04 Det er nok ikke ti ganger bedre, men kjett å stå i Skibotn med ei teltstang som er knekt også (har prøvd det)
Suveren den der. Har den og et par sammenleggbare kopper (som passer inni kjelen når den er bretta sammen).Bjerknez skrev: 23 mai 2024, 08:14
Denne kaffekjelen må jeg bare si var ganske smart hvis man vil ha lite pakkvolum :)
sddefault.jpg
Ja, den er fin den der. Jeg har en egen kaffekopp ved siden av, så derfor kjøpte jeg ikke den med flere kopper. Jeg trenger bare noe å koke vann i for å få morgenkaffen og kanskje en og annen pose med frysetørket mat uansett. :)KåreDump skrev: 28 mai 2024, 15:40Suveren den der. Har den og et par sammenleggbare kopper (som passer inni kjelen når den er bretta sammen).Bjerknez skrev: 23 mai 2024, 08:14
Denne kaffekjelen må jeg bare si var ganske smart hvis man vil ha lite pakkvolum :)
sddefault.jpg
Har de som regel alltid liggende i sideveska, så en kaffetår er aldri mer enn fem minutter unna når jeg er på tur.![]()
Solkrem, ja...Jompa skrev: 28 mai 2024, 19:32 Da mangler du vel bare solkrem.
Her er noen tips.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 9Z-wwew78v
Vi får se.Bjerknez skrev: 03 jun 2024, 18:13
Jeg har lik pose til tarpen. Man får komprimert i starten men opplever at posen ikke er helt tett og dermed eser den ut igjen etter hvert.