bilen ble handlet for 15k for vel 2.5 år siden og har kun fått et oljeskift(+etterfylling)og et sett vindusviskere..
billig for 4wd og fortsatt 1500 i verdi.

Åååå, er skruene til skiltene så rustne at de detter av da har du Kabul Karet i Luxusklasse og med Eikeløv. Så ille er ikke Vovloen blitt enda men jeg ser at pyntelistene rundt frontruta trenger mere tape og forre støtfanger må ha en kvalitetsshining. Hadde tenkt å bruke sølvtape for å få en skikkelig standard heving i 2010. Den trenger litt posør effektheving.mekkern skrev:tviler ikke et sekund men skiltene ryker når som helst..
Baron von Waffel skrev:Jeg kjenner at jeg har heftig PMS nå. Og jeg har funnet en kur som ikke hjelper.
FlottBaron von Waffel skrev:Satt og så gjennom bildene på datan, og fant noen bilder fra en tur jeg hadde over Brokke - Suleskard i 2008. Regner med at jeg får laget en rapport til fleres glede, og til fremme av skikkelig PMS.
1000 innlegg godtas helt klart som godt innkjørt forumbruker. Det kan jeg si siden jeg er Admin...Baron von Waffel skrev:Da skriver jeg dette innlegget bare for å markere at jeg har skrevet 1000 innlegg på dette utmerkede forum. Og da tillater jeg meg å regne meg som "innkjørt".
Du får ta deg en knertBaron von Waffel skrev:Da skriver jeg dette innlegget bare for å markere at jeg har skrevet 1000 innlegg på dette utmerkede forum. Og da tillater jeg meg å regne meg som "innkjørt".
Bra å høre at refleksene virker etter vinterdvalen ihvertfallBaron von Waffel skrev:Årets første nestenulykke. Kjørte forbi køen ned fra Tåsen, da plutselig en Jaguar jeg var i ferd med å passere svingte til venstre for å kjøre inn en innkjørsel. Jag´føreren blinket selvfølgelig ikke. Blinklys var nok unødig ekstrautstyr på den.
Fristelsen har vi vel alle kjent på ja.AJ skrev:En fristes nesten over evne til å kjøre forbi enkelte, senke farten og plante en kjørestøvel rimelig strategisk på enten speil eller blinklys, for så å kjøre rulla 'i bånn' og bare forsvinne før burhøna eller hanan skjønner hva som skjer
EnigBaron von Waffel skrev:Fristelsen har vi vel alle kjent på ja.AJ skrev:En fristes nesten over evne til å kjøre forbi enkelte, senke farten og plante en kjørestøvel rimelig strategisk på enten speil eller blinklys, for så å kjøre rulla 'i bånn' og bare forsvinne før burhøna eller hanan skjønner hva som skjer![]()
Men siden vi er siviliserte så kjører vi pent videre. Det mest rampete vi gjør er å vise finger´n. Og selv det gjør vi sjelden.
har noen lurt deg til å ta tran?Baron von Waffel skrev:Nå er vinteren over. For i dag tok jeg den siste skjeen av tranflaska mi.
Baron von Waffel skrev:Kan ikke skylde på noen andre. Jeg har nok overtalt meg selv. Har tro på at det er lurt å få i meg fiskefett og det blir for lite fet fisk i kostholdet.