mot bilbatteri og kommer med en dom

Da tror jeg heller at jeg viser til denne...:ojda skrev:Her vil vi vel nesten KREVE at du i løpet av noe tid tjuvkobler
mot bilbatteri og kommer med en dom
Skal visst være 'avhoppere' fra Termignoni som startet Zard i sin tid. Så ja! regner med at dette er kvalitetsgreier, jaAndreas skrev:Zard skal visst være kvalitetsgreier
Du ser det AJ, at V-twinner har mere moment enn rekketoere og rekketreere. Det er bare en av mange fordeler med V-twinner i forhold rekkemotorer.AJ skrev:
Nevner i samme slengen at både Yamaha SuperTénéré 1200 og Tiger Explorer fikk lavere dreiemomentverdier enn Stelvios 113 Nm i testen svenske Motorrad gjorde tidligere i år.
I tillegg fikk Stelvio litt høyere HK verdier i de målingene testpanelet gjorde enn det fabrikken har opplyst...
Interessante resultater dette også...
AJ skrev:Iflg. denne verdiomregneren så ligger vekta på en NTX med mer utstyr påmontert enn min rene 8V modell på ca. 280 kg (tatt utgangspunkt i resultatet fra den uhøytidelige testen fra Guzzitech-forumet):
Kan nok trekke fra noen kilo på min...
Jeg skal ikke på noen måte påstå at Stelvio er noen lettvekter, for det er den ikke. Men jeg tror nok en del av synset litt for mye når det gjelder vekten på den...
Høres ikke helt gæernt ut, det, selv om de veide den til 640 pounds i Guzztech testen...:ejs skrev: Leste just en Amerikansk test .Stelvioen der veide 650 pound med full tank.(294,8 kg)
32 liter bensin veier utvilsomt en god del...leafman60 på Guzzitech forumet skrev:(Later, I topped off the Stelvio tank to full and it weighed-in at 640 pounds.)
ca:23.7 kgAJ skrev:Høres ikke helt gæernt ut, det, selv om de veide den til 640 pounds i Guzztech testen...:ejs skrev: Leste just en Amerikansk test .Stelvioen der veide 650 pound med full tank.(294,8 kg)
32 liter bensin veier utvilsomt en god del...leafman60 på Guzzitech forumet skrev:(Later, I topped off the Stelvio tank to full and it weighed-in at 640 pounds.)
Hadde utrolig mange morsomme og flotte kjøreopplevelser med Tiger 1050, ja! Så sånn sett er den selvfølgelig et savn. På samme måte som TDM'en.ArcticTiger skrev:Begynner du alt å savne den lette, hendige, letthåndterlige og sprettne 1050 Tiger AJ
Skal nok godt under denne vekten også om jeg ikke skal synes en sykkel er tung.Desmo skrev:Og jeg som synes Neil er tung, med sine (i dette selskapet) beskjedne 205 kg tørrvekt....
Takk for at du synes det :-)Carpa skrev:Hmm, 120 kg ja. Da hadde jeg kanskje klart å reise den opp alene også....![]()
Forøvrig flott og stemningsfullt bilde av Bakpå og deg
Jasså du stoler ikke på det du leser på Webben?AJ skrev: Den enkle testen jeg fant på Guzzitech forumet forteller noe annet.
Kan det være slik at MG fabrikken oppgir riktigere tall enn de de øvrige...?
Utelukkende basert på oppgitte tall og ingen faktiske målinger...?
Men som Stelvio-eier synes jeg dette var en interessant sjekk som viser at man antakelig ikke skal ta alle oppgitte verdier fra produsentene for gitt...
joo skrev: Jasså du stoler ikke på det du leser på Webben?
Da jeg leste dette skjønte jeg at GS`en min nok kunne trenge noen flere HK for å bli kvikkere: http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_2012.php
Her er jeg nok lurt av de useriøse produsentene i Bavaria :-)å
Hvor selges den ?AJ skrev:Litt rart å ha en motorsykkel uten temperaturmåler. Finnes ikke no' sånt på Stelvio...
Men så jeg har kommet over denne...:
[img]http://www.mgcycle.com/images/atrex/70030rr75b.jpg[/img]
Peilepinne med oljetemp.måler...![]()
Kanskje ikke så dumt?
Klikke på bildet...Jompa skrev:Hvor selges den ?
Har de flere varianter ? Tenkte på om det finnes en variant uten peilepinne, med gjenger.