På den annen side....så er det vel ikke så mange Jenter her inne heller......virker som de fleste hunnkjønn her er...."Voksne Damer"

Føler meg på ingen måte hverken fornærmet eller at det er begått noen forbrytelse, men når TS spør slik hun gjør så ser jeg det er lang avsporing i svarene. Men etter å ha sett en del tråder her inne er jeg ikke overasket over utviklingen. :-)Irongirl skrev:Hvor er de andre jentene her inne?
Tenkte vi kunne lage en liten tråd hvor vi forteller litt om oss selv. Hva vi kjører, hvorfor vi ble interesserte i motorsykkel +++++
Men tråden blei bedre nå mener du?taco skrev:Denne tråden er jo bare blitt patetisk og tragisk etterhvert. Vet ikke om det er "gubber" eller "guttunger" som ødelegger jeg, men no' stas er det ikke!
(det gjelder for øvrig et par andre tråder for tiden også - bl. a. - Hvor fort har du kjørt? Makan!)
La jentene få holde denne tråden i fred da!
.. jeg er mann, hvis noen er i tvil.
taco skrev:Denne tråden er jo bare blitt patetisk og tragisk etterhvert. Vet ikke om det er "gubber" eller "guttunger" som ødelegger jeg, men no' stas er det ikke!
(det gjelder for øvrig et par andre tråder for tiden også - bl. a. - Hvor fort har du kjørt? Makan!)
La jentene få holde denne tråden i fred da!
.. jeg er mann, hvis noen er i tvil.
For oss gutter er det omvendt,vi er veldig enkelt sammenskrudd,forstår du.Ter skrev:De fleste jenter liker menn som kan formulere seg i hele settninger og ikke relaterer alt til kjønsorganer..
Man skal vel være passe desperat hvis man registrerer seg her inne for å sjekke damerTer skrev:MC siden er sikkert et fint sjekke sted hvis man ser etter sånt, men det aner meg at de fleste jenter som er her inne kanskje ville synes at det var bra et litt annet fokus? Spesielt i en tråd som ber dem om å pressentere seg og bli bedre kjent andre DAMER.
Og det er unikt for mcsiden ellerZZR-Tom skrev:Seriøst, er noke fullstendig feil her på mcsiden, menna går på dame tråden og tafser ehhh meinte taster og damene går på manne tråden og taster.
Det blir jo stadig flere jenter som kjører sykkel så vi får håpe noen vil satse på noen stilige kjøredresser som er litt jentene i fargene Man får jo dresser i jentefasong så bare de også kan være litt fantasifulle med fargene så blir det nok bra.evike skrev:Jeg er egentlig nokså dårlig på sånne "jenteting" (bortsett fra strikketøy og lappeteknikk), men skal gjøre et lite forsøk på å strø noen tanker om jentete tema.
Av diverse årsaker trenger jeg en ny goretex-jakke og tenkte å lete på messa etter gode tilbud. Tidligere har jeg kommet over både rosa refleksvest og rosa-mønstret kjørejakke til sterkt nedsatte priser. Har verden nå begynt å akseptere farger i større grad, så man kan tenke utenfor sort-blått, sort-sort og sort-hvit kamo nå mon tro?
Har snart slitt ut den gule, så neste gang kanskje. Den ble kjøpt mens jeg ikke hadde dagens ryggrad til å tåle erting på MC-arenaen, men nå er verden annerledes, så neste gang blir det antagelig den rosaCarpa skrev:Men hvorfor det da? Mye morsommere å kjøpe ting man vil ha