Vurderer første MC, men hva innebærer det egentlig å eie mc?
-
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Re: Vurderer første MC, men hva innebærer det egentlig å eie
tar ikke mange minuttene å få på seg fullt kjøreutstyr. bruker det enten turen er kort eller lang. liker å varmkjøre motoren litt , så den tiden kan en jo kle på seg.
Så vidt jeg vet så er det bare hjelm som er påbudt når du kjører motorsykkel, alt det "andre" er opp til deg selv .klugg skrev:I full mundur?
Det å få på seg kjøreutstyr blir fort en rutine som ofte betaler seg godt i forhold til tiden det tar å få det på seg.
Lykke til med "ny" sykkel!
Mvh
Steinar
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Spør han lederen av vår lokale Røde Kors Hjelpekorps... Det har liksom blitt MER MC og MINDRE Røde Kors, for hvert år som har gått....Snikkeren skrev:Faren da, hvis du noen gang kjører en svingete vei, er at du blir bitt av basillen. Da tenker jeg du får et "problem".klugg skrev:Hehe... Mitt er relativt godt fyllt opp, så jeg har ikke plass til et helt nytt liv. Men tenkte kanskje å kjøre tohjuling i stedet for alene i bilen fra A til B om sommeren.Relax skrev:Hva det innebærer å eie en MC ???
Et nytt liv selvsagt... nothing more..nothing less
Når jeg skriver "problem", så mener jeg at det er jo ikke noe problem. Man prioriterer bort noe annet sånn at man får tid til motorsykkel.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
og forøvrig så har jeg kjørt ca. 650 mil UTENOM ferieturer i år. Det meste er på jobb. Er så heldig at uten omveier så tar strakeste veien ca. 40 minutter HVER VEI 

Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
Jeg er så bitt av basillen at jeg ikke har brukt bilen siden jeg fikk sykkel.