De finnes...
Forhåpentligvis ikke så mange av dem her på MCsiden.no

Er det landbruksmaskiner du mener...Dimzum skrev:.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel?
ahhhhhh, home sweet home...!!AJ skrev:Er det landbruksmaskiner du mener...Dimzum skrev:.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel?
Dimzum skrev:ahhhhhh, home sweet home...!!AJ skrev:Er det landbruksmaskiner du mener...Dimzum skrev:.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel?
![]()
(og nå kommer vel straks en kommentar om "Rema1000-knallerter" e.l )
Hmmm Tror du savner TDMen litt jeg.AJ skrev:Hm...![]()
TDM'er må i hvert fall fritas. De er jo, som alle vet, blant de aller beste motorsykler man kan få kjøpt![]()
Innrømmer helt uten videre at jeg savner TDM'en, ja. Kjørte jo tett innpå 60K med den. Og det gjør du ikke hvis du ikke trives med sykker'nBubbu skrev: Hmmm Tror du savner TDMen litt jeg.Om du kommer opp kan du garantert få låne en TDM fra meg eller Globe
![]()
må ringe Globe å spørre han
Er kanskje mye sant i dette, ja...mekkern skrev:Alle motorsykler er i utgangspunktet bare ræva....
Hører du,AJ? Når har du tenkt å sende meg t-skjorta?Snikkeren skrev:Ser no ut til at diskusjonen fører til flere medlemmer her.
Det blir vel isåfall Maxtron som bør få kred for de nye medlemmene, da det var han som startet diskusjonen på bike.Kawasaki skrev:Hører du,AJ? Når har du tenkt å sende meg t-skjorta?Snikkeren skrev:Ser no ut til at diskusjonen fører til flere medlemmer her.
Gi en til han også,da velSnikkeren skrev:Det blir vel isåfall Maxtron som bør få kred for de nye medlemmene, da det var han som startet diskusjonen på bike.Kawasaki skrev:Hører du,AJ? Når har du tenkt å sende meg t-skjorta?Snikkeren skrev:Ser no ut til at diskusjonen fører til flere medlemmer her.
Fant ut hvordan æ ska gjør det ja. Men har ett nytt problem: Nån som kan gi mæ tips om ett nedlastbart gratisprogram som kan "nedskalere" bilder, altså gi grovere oppløsning?AJ skrev:Bilder av sykler vil vi gjerne ha! Da sjekker du "Galleri" og send gjerne en PM til Dexter hvis du lurer på noe med akkurat det.MaxTron skrev:
Er noe æ lure på, prøver å finne ut hvordan æ laster opp profilbilde...
Vil sikkert laste opp bilder av sykklan og etter hvert.
Når det gjelder profilbilde så klikker du deg inn på "Brukerkontrollpanel" rett under logoene i headingen.
Deretter "Profil" helt til venstre i det nye bildet du får opp. Og når du klikker på "Profil" utvider menyen seg og du finner "Profilbilde". Klikker på denne og finner linken "Last opp fra din datamaskin:"
Bare pass på at bildet du vil bruke ikke overstiger den størrelsen som er satt: Maksimale avatardimensjoner er: Bredde: 200 pixler, høyde: 175 pixler, og filstørrelse 63 kB.
Detta fikser du
Takk for det, skal ta en titt innpå picnik etter hvert, så får dere kansje se mitt sure oppsyn og.Dexter skrev:Det enkleste du kan bruke er denne nettsiden som lar deg gjøre nokså mange bildebehandlinger direkte i nettleseren. Gratis og uten registrering!
http://www.picnik.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er jo paint.net gratis, men dette er jo mer et tegneprogram, men det har masse funksjoner for de som måtte ønske å puske med slikt.
Selv har jeg kjøpt en lisens av ACDsee, men dette er mer organisering og visning av bilder. Kan resize og klippe + noe mer men ikke spesielt avansert.
Image Resizer for Windows er jo utrolig enkel og grei!MaxTron skrev:Fant ut hvordan æ ska gjør det ja. Men har ett nytt problem: Nån som kan gi mæ tips om ett nedlastbart gratisprogram som kan "nedskalere" bilder, altså gi grovere oppløsning?