I fht forsikring, så ringte jeg en rekke selskaper og forventa meg egentlig noen sinnsyke priser.
Men, jeg fikk en gunstigere forsikring på denne(Gjensidige) enn på gixxern

På den nye gixxern, så er det jo faktisk abs, men på såpass effektsterke MC er det klart en fordel og sikkerhetsfaktor med DTC som S1000RR har...jamortenolb skrev:Det er vel fordi Suzuki hittil ikke har klart å trøkke inn noen hjelpemidler i gixxern, mens S1000RR'en har alle mulige
Quickshift til banekjøring? Oh no, til forbikjøring!HegeS1000RR skrev:På den nye gixxern, så er det jo faktisk abs, men på såpass effektsterke MC er det klart en fordel og sikkerhetsfaktor med DTC som S1000RR har...jamortenolb skrev:Det er vel fordi Suzuki hittil ikke har klart å trøkke inn noen hjelpemidler i gixxern, mens S1000RR'en har alle muligeSpesielt hvis man liker å kjøre litt aktivt, bruke biken og kjenne litt...på de kreftene som finnes der
![]()
Har hatt 2 stk gixxer 1000 og en 750....enkel råskap....har digga dem, men det kjem tell en punkt da det føles helt oki å ha blant annet tractionkontroll - quickshift kan jo væra greit tell banekjøring.
Har ikke noe bruk for den ved forbikjøringer - plenty av power uansettcosmogs skrev:Quickshift til banekjøring? Oh no, til forbikjøring!HegeS1000RR skrev:På den nye gixxern, så er det jo faktisk abs, men på såpass effektsterke MC er det klart en fordel og sikkerhetsfaktor med DTC som S1000RR har...jamortenolb skrev:Det er vel fordi Suzuki hittil ikke har klart å trøkke inn noen hjelpemidler i gixxern, mens S1000RR'en har alle muligeSpesielt hvis man liker å kjøre litt aktivt, bruke biken og kjenne litt...på de kreftene som finnes der
![]()
Har hatt 2 stk gixxer 1000 og en 750....enkel råskap....har digga dem, men det kjem tell en punkt da det føles helt oki å ha blant annet tractionkontroll - quickshift kan jo væra greit tell banekjøring.![]()
Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg synes rett og slett den QS´n er rasende gøy!
Er bestilt og ankommet Speed i SandefjordLordShaft skrev:Bare ett forslag
![]()
Å langt derifraLordShaft skrev:Det blir vel to slike på tunet etterhvert
Note4