JohnnyTh skrev:
Skjønner ikke helt hvordan jeg har blitt dratt inn i denne diskusjonen, jeg som ikke finnes intresert i hva som går fortest eller kan svingest best eller noe som helst sånt. Hvemsomhelst må gjerne komme å kjøre fra meg. Jeg hadde sikkert stoppet for å ta et bilde underveis uansett. Jeg kommer til og med til å kjøre pent til høyre å slippe dere forbi når dere tar meg igjen. Og kommer ikke til å tenke over hvem som er sterkest. Så kan jeg fortsette å kjøre alene, det er tydligvis det beste.
For å ta det siste først:
Som motorsyklister er vi vel på sett og vis utprega indiviualister; hiver oss på sykkelen og tar oss en tur dit veien fører oss.
Men samtidig er det også veldig trivelig å kjøre flere sammen. Tror mange som er blitt kjent her på MCsiden.no, kan skrive udner på dette.
Derfor håper jeg at MCsiden.no kan favne så bredt at også du,
JohnnyTh, får lyst til å ble med på en eller flere av MCsidens fellesturer

.
Også vil jeg gjerne få fram at det det bør vel ikke være noe poeng å ovegå hverandre. Utfordre hverandre litt til å kanskje våge litt mer innafor det lovlige og akseptable bør kunne går an. Ikke minst for å øke trygghet- og mesteringsfølelsen. Som f.eks. svingkjøring, noe som er blitt diskutert tidligere her på forumet. Og hensikten må det aldri være tvil om, nemlig å gi gjøre hverandre mer trygge for
økt kjøreglede!
Og de som søker de bortimot grensesprende utfordringene, har flotte baner å boltre seg på - både her i landet og i utlandet
Vel...
Det var i grunnen det jeg hadde lyst til å skrive etter å ha lest den del av posten til
JohnnyTh som jeg har sitert ovenfor.
Så benytter jeg samtidig anledningen til å nevne at jeg synes det er flott at så mange er innom MCsideno.no og at det
i all hovedsak er en god, saklig og etter min vurdering, inkluderende tone her inne.
Så vil ønske dere alle en god dag. Det er snart helg, folkens. Og
det kjennes godt.
Bakpå og jeg skal møte flere MCsidister i Oslo denne helga. Det gleder vi oss til!