Glemte helt å poste bilder av gummilakkeringen så da må jeg vel gjøre det
Ble jeg fornøyd? Tja, som jeg tenkte ble jeg helt greit fornøyd. Man ser jo så klart at det er lakkert der og det er jo også litt av meningen. Litt ruglete overflate ble det, og jeg kunen faktisk tenkt meg enda mer ruglete overflate enn man ser på bildet, men som sagt, jeg er greit fornøyd. Boksen kostet meg 149,- og jeg brukte vel neppe mer enn 30,- i lakk. (åtte strøk. Fire av dem var bom så jeg måtte rive dem av igjen)
Anbefaler jeg gummilakk til andre? Ja, så absolutt. Man må være litt "nevenyttig" for å få det pent, og det er ikke jeg. Når det skal sies så er jo også tanken et meget ømfintlig sted og lakkere på en mc. Det er jo den delen som synes aller best. Å bruke gummilakk andre steder på sykkelen hadde jeg ikke engang tvilt på. Men det er ikke så mange andre steder på sykkelen jeg har bruk for dette.
Som sagt, ikke perfekt, men bra nok enn så lenge. Det beste hade vert et bagster tanktrekk i skinn (noe man faktisk får til Street Triple R) men det sitter litt langt inne å svi av 1.600,- på dette når sykkelen mest sannsynlig skal selges til neste år.
Men ingen lakk uten bilde etc. så her er resultatet:
Jeg kan også "skryte" av å faktisk fått fjernet pysestripa mi (neeeesten da vertfall). Her om dagen kjørte jeg og Cutless en liten svingom og da klarte jeg faktisk kunstykket og gå nedi også i en av svingene. Ble et litt krapp nedlegg i en av svingene og da gikk en del av støvelen (ikke fotviler) min nedi asfalten. Jeg kjente at sykkelen så vidt glapp taket, men selv om dette var første gang jeg har mistet litt grep så føltes det helt ufarlig og jeg ble ikke skremt i det hele tatt faktisk. Jeg bare fortsatt gjennom svingen som vanlig. Må si jeg var litt stolt av meg selv etterpå. Jada...vi MC folk er litt rare osv...
Men et bilde må jo til også her: