Og jeg må nok sinat fronten på denne tror jeg enten er hat eller elsk litt som triumphen din , jeg likte ikke fronten på triumphen din i det hele tatt, men den her syntes jeg er sexxxy :)
Har Speed MC en fysisk butikk som ligger i Sandefjord så kan jeg jo evt. kjøre dit. Jeg venter som sagt svar fra forhandler, men tipper dem ikke har store lager av slikt. Men liker å ha en backup plan for dette haster litt nå, hehe.mortenolb skrev:Hvis BMW-forhandlern din ikke har det helt store utvalget av sånne ting i sjappa, så foreslår jeg at du tar kontakt med Speed og hører hva de har!
Hva ørepropper angår, om du ikke skal gå for formstøpte med en gang(det rekker du sikkert ikke før ferien :-)å ), så bruker jeg selv disse her, selv om de er ment for musikk så synes jeg de funker bra. Tar den verste vindstøyen og glemmer at man har de i øret. Obs: ved ett tilfelle hvor jeg hadde dem i en del timer så sleit jeg med å få den ene ut igjende demper også på "riktig måte", så det går fortsatt an å prate med folk(selv om det blir noe dempet).
Takk for det xyvindxyvind skrev:Å hoi! Gratulerer! I mine øyne gjorde du det beste valget. Denne sykkelen drømmer jeg om å ha i mitt eie etter hvert. Jeg digger lyden, utseendet og hele pakka på S1000R. Dødsfett, grattis!
Har kikket litt på denne jeg også men er usikker på om det er tanklokk adapter denne er festet med?Zadnez skrev:jeg har BMWs originale tankveske, den funker bra og er satt på sykkeleen på 20s
når det gjelder Kriega, si fra om du finner en elegant måte å montere den på salen, vi mangler de to fremste festene, kanske Lorden har funnet en god måte?
Bjerknez skrev: Ja, jeg tror også det var det beste valget. Kan ikke si jeg "digger" lyden, men direkte dårlig er den ikke. Utseendet liker jeg godt samt alt det andre. Det som blir helt nytt for meg er den medfølgende "tyske ingeniøren" og motoren samt en litt "tammere" lyd.
Jada, tror det blir bra. De Givi veskene som passer ser ikke veldig bra ut på S1000R. XS307 vil se ut som en flosshatt på tanken og XS308 blir for stor (25 liter). Da står jeg igjen med BMW sin veske og den passer jo perfekt. 100% vanntett er den også. Kostet 1.900,- men det får bare stå til :-)åToven skrev:Da er det vel mulighet for å noen lag med maskeringsteip for å unngå riperBurde vel funke fjell ?
Ta en titt på Bagster sine løsninger, da får du både tankbeskyttelse, ny væske i Beemer'ns farger og det ser bra ut. Rene kinder egget det...Bjerknez skrev:Jada, tror det blir bra. De Givi veskene som passer ser ikke veldig bra ut på S1000R. XS307 vil se ut som en flosshatt på tanken og XS308 blir for stor (25 liter). Da står jeg igjen med BMW sin veske og den passer jo perfekt. 100% vanntett er den også. Kostet 1.900,- men det får bare stå til :-)åToven skrev:Da er det vel mulighet for å noen lag med maskeringsteip for å unngå riperBurde vel funke fjell ?
Nå har jeg bare kriega festene bak igjen å tenke på :-)å
Stemmer. Er min gamle sliter detteErik.H.M skrev:Gratulerer med ny sykkel ja!![]()
Var en tur på Leeres i dag. Er ikke tilfeldigvis din brukte street street triple r som står i butikken med arrow anlegg?
Så også to s1000r der, som var skammelig fine![]()
Er det du som har kjøpt den hvite og blå med røde detaljer? Det er iallefall en veldig snasen sykkel