Der har vi svaret på problemetToven skrev:Harru tatt feil av kjede og baksiva ved smøring Lord'n?:-)å

Men det er kanskje ikke rart at knappene til Lordy detter av. Sykkelen må ha fått sjokk med en slik start på sesongen

Der har vi svaret på problemetToven skrev:Harru tatt feil av kjede og baksiva ved smøring Lord'n?:-)å
Et brukbart alternativ kan være KTM's bakkestartassistent, Hill Holder Control ...LordShaft skrev:Jasså? Så når en står i relativt bratt bakke, gjerne pga rødt lys og veiarbeid... Så er det relativt ålreit å kunne sette foten på bakbremsen å stå i ro. Ikke henge på forbremsen, samme når du skal starte igjen. Bakkestart kan være langt lettere med bakbremsen en forbremsen.
Note4
Har jeg hørt
nja bryterene som er laget av Nokia er et sorgens kapitel - oppsiden er at bmw bytter dem uten å mukke, og at det er en ny serie nå som skal være bedre. Stikk innom en bmw sjappe og bytt dem !LordShaft skrev:Jeg kan melde om katastrofale "knapper" på s1000 modellene. Kjenner jeg blir litt irritert. Kan virke som vibrasjonene får de til å løsne. Så hornet og starteren på styret fungerer helt sporadisk her nede. Jeg må liksom trykke knappen dypt inn samtidig som jeg forsiktig lirker den nedover for å klare å kinne motoren. Hjulet som strammer kløtsjen driver også å slakker seg ved mye hard kjøring.også er selvfølgelig lakken på rammen av typen skokrem. Dette er noe du vil følge med når du får din sykkel
Note4
Sykkelen burde jo henge sammen da, er jo mer trøbbel en min billige gamle japaner :)Zadnez skrev:nå har vi bare hørt lovord om sykkelen til Lord siden han kjøpte den, så om disse filletingene er det eneste negative du har opplevd på disse årene så ,,, ja så surmuler du Lordstartknappen er dårlig... he he. Er askebegeret fullt også?
Da er det noe galt. Hvis du må presse hardt på bakbremsen for at den ikke skal trille, er det jo åpenbart noe galt. Trodde du det bare skulle være slik? :-)åLordShaft skrev:Jasså? Så når en står i relativt bratt bakke, gjerne pga rødt lys og veiarbeid... Så er det relativt ålreit å kunne sette foten på bakbremsen å stå i ro. Ikke henge på forbremsen, samme når du skal starte igjen. Bakkestart kan være langt lettere med bakbremsen en forbremsen.
Note4
Har jeg hørt
Men men men BMW er vel de som lager verden beste sykler, eller er det bare 1200GSLordShaft skrev:Ja også kan jeg melde om at bakbremsen fungerer omtrent like bra som jeg skulle prøvd å bremse med hånden på hjulet. Hva som er grunnen til dette har jeg ikke giddet å feilsøke i. Tar det når jeg kommer hem. Motormessig er det ingen ting å klage på.![]()
Note4
LordShaft skrev:Men som alle skriver. Bmw fikser dette uten diskusjon. Men det hjelper meg lite når jeg er på 3 ukers Europa tur![]()
Note4
Hæ? Noe som kan gå istykker på en Suzuki?Newhill skrev:LordShaft skrev:Men som alle skriver. Bmw fikser dette uten diskusjon. Men det hjelper meg lite når jeg er på 3 ukers Europa tur![]()
Note4
Startknappen min slutta å funke på min 2010. mod F800R for to år siden. Ved et stengt gjestgiveri langs en krokete vei langt oppe i Dolomittene. DA så jeg mørkt på ting.. Men så ringte jeg til BMW her i Norge, og de tok igjen kontakt med et bergingsselskap i Italia, og etter mange forsøk på å foklare hvor i verden vi var, på dårlig engelsk, med veldig få referansepunkter å forholde oss til, så kom det til slutt en bil og henta sykkelen. Den blei frakta ned til nærmeste autoriserte BMW-veksted, og de bytta startknappen på en times tid. Jeg måtte betale for ny knapp, men jeg fikk med den gamle hjem, slik at jeg kunne kreve tilbake pengene her, siden det var garantijobb.
Er det like trygt om noe skulle ryke på en la oss si Suzuki?, når man befinner seg utafor allfarvei i utlandet?